1 1 0 0 0 31.03.2011Kraków triumfatorem konkursu Kreatura (wideo)Projekt „Gołębie kręcą Kraków”, przygotowany przez Gminę Miejską Kraków i agencję TBWA, zdobył tytuł najlepszej kreacji reklamowej ubiegłego roku w XV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie „Kreatura 2011”. 30 marca, podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny w Warszawie, uhonorowano 22 prace.
0 1 0 0 0 31.03.2011Chorwacja z innej stronyJuż jutro uroczyste otwarcie wystawy Be CROative, promującej Chorwację jako kraj innowacji, wynalazków i oryginalnych, najwyższej jakości produktów. Wystawę promuje spot emitowany na ekranie wielkoformatowym w centrum Warszawy (rondo Daszyńskiego). Uruchomiono też fan page na Facebooku, na którym na bieżąco publikowane będą informacje z imprezy.
0 1 0 0 0 31.03.2011Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”31 marca Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało dziewiąty już „Raport odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”. Rosnące zaangażowanie małych i średnich przedsiębiorstw w mniejszych miastach, coraz powszechniejsze zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach CSR – to tylko niektóre z trendów, jakie można zauważyć w analizie raportu.
0 1 0 0 0 30.03.2011Wzmocnienie zespołu Ciszewski Financial CommunicationsDo zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Ciszewski Financial Communications od początku roku dołączyły trzy nowe osoby: Alicja Górka (wcześniej Weber Shandwick), Hubert Kifner (MDDP) oraz Marek Knitter (Money.pl). Nowym szefem działu real estate została Patrycja Siekierska.
0 1 0 0 0 30.03.2011Stiebel Eltron wybrał GutPROd marca br. obsługą mediową firmy Stiebel Eltron zajmuje się agencja GutPR.
0 1 0 0 0 30.03.2011Nowe studio GreenBox w GdyniStudio Panika, gdyński dom produkcyjny realizujący filmy reklamowe i fabularne, zakończyło renowację drugiego co do wielkości i najnowocześniejszego w Trójmieście studia do realizacji wizji w technice greenbox. W studiu powstały już dwie pierwsze produkcje reklamowe kręcone w tej technice.
0 1 0 0 0 30.03.2011HealthThink public relations – nowa agencja na rynkuSpecjalizująca się w zakresie healthcare PR agencja HealthThink public relations funkcjonuje od początku marca br. Wcześniej, przez dwa lata, organizowała szereg eventów prozdrowotnych i kampanii społecznych pod szyldem HealthEvent. Rebranding wiąże się z rozszerzeniem zakresu świadczonych usług.
0 1 0 0 0 30.03.2011Oxy Group z portalem Gwiazdyonline.plOd marca br. agencja Oxy Group współpracuje z portalem społecznościowym Gwiazdyonline.pl.
0 1 0 0 0 30.03.2011Wykład o neuromarketingu na SGHW najbliższą sobotę (2 kwietnia) w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się organizowany przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH wykład pt. „Neuromarketing, czyli jak przekonać mózg do zakupu?”.
0 1 0 0 0 30.03.2011UFO – nowa metodologia badań komunikacji kierowanej do starszych odbiorcówDom mediowy PHD (Omnicom Media Group) wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji skierowanej do osób w wieku 50 i więcej lat.