1 1 0 0 0 28.03.2011Link4 z kolejnym spotem (wideo)Link4, lider ubezpieczeń direct, wystartował z nową kampanią reklamową skierowaną do polskich kierowców. Jej celem jest zachęcenie klientów do przeglądania ofert ubezpieczeń dostępnych na rynku w celu znalezienia tej najtańszej i najbardziej dopasowanej do własnych potrzeb.
0 1 0 0 0 28.03.2011Miernik wartości kampanii reklamowych w SieciZnana z badań wydatków reklamowych firma Kantar Media (dawniej Expert – Monitor) wdrożyła nowy projekt Evaliant Internet AdEx. Badanie to określa wartość kampanii reklamowych realizowanych w internecie w oparciu o metodologię stosowaną przez badające media firmy Kantar Media Intelligence (skupione w grupie WPP) i wyniki oglądalności publikowane przez PBI.
0 1 0 0 0 28.03.2011Biuro Podróży Reklamy dla nowego klientaPolski oddział grupy doradztwa finansowego AWD został nowym klientem agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy.
0 1 0 0 6 28.03.2011Statuetki Superbrands rozdaneW niedzielę 27 marca 2011 roku podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce po raz piąty trafiły statuetki Superbrands i po raz trzeci – Business Superbrands. Nagrodę Honorową dla marki mającej wybitne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał przewodniczący Parlamentu Europejskiego, profesor Jerzy Buzek.
1 1 0 0 0 28.03.2011Kampania reklamowa Alior Banku (wideo)Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje „drobną ratę 22 zł za każdy 1 tys. zł pożyczki” oraz ofertę specjalną dla emerytów i pracowników sfery budżetowej. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
0 1 0 0 0 28.03.2011Agencje walczą z przemytemAgencje Tailor & Baker i Partner of Promotion zostały wybrane w przetargu przez Izbę Celną w Olsztynie do przygotowania kampanii antyprzemytniczej Służby Celnej RP.
0 1 0 0 0 28.03.2011Konsumenci wybierają Kanapkę Wszech CzasówAgencja kreatywna 180heartbeats wspólnie z marką majonezu Hellmann’s ogłosiły ogólnopolską akcję – wybory Kanapki Wszech Czasów. Użytkownicy na stronie firmy dzielą się przepisami na ulubioną kanapkę. Aby pokazać ją innym, wystarczy wybrać składniki spośród 150 propozycji i zrobić sobie wirtualną kanapkę.
0 1 0 0 0 28.03.2011Ogólnopolska akcja dla marki J&BAgencja Cube Promotion prowadzi ogólnopolski cykl klubowych akcji promocyjnych dla marki whisky J&B.
0 1 0 0 0 28.03.2011Prima dla domuRozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa 3M Poland, za której kreację odpowiadała agencja Euro RSCG 4D. Pod hasłem „Dom żyje! Jest Prima” firma przekonuje Polaków, że dzięki jej produktom czystości codzienne porządki domowe mogą stać się łatwe i przyjemne.
0 1 0 0 0 28.03.2011Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerieMood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.