0 1 0 0 0 24.03.2011Kolejna kampania z cyklu „Prędkość zabija. Włącz myślenie”Konsorcjum pod przewodnictwem Legend Group będzie realizować kampanię społeczną na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Temat akcji to nadmierna prędkość jako główna przyczyna wypadków drogowych. Nawiązuje do niego hasło: „Prędkość zabija. Włącz myślenie”.
0 1 0 0 0 24.03.2011Radisson Blu Kraków społecznie odpowiedzialnyRadisson Blu Hotel Kraków ogłosił drugą edycję akcji pod hasłem „Szczęście Dzieci”, która polega na sprzedaży kolorowych bransoletek – cegiełek, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.
0 1 0 0 0 24.03.2011AA Men zaprasza na Cabo VerdeTrwa konkurs internetowy marki kosmetyków AA Men, skierowany do mężczyzn z pasją. Zdobywca Korony Himalajów – Piotr Pustelnik, szuka śmiałków gotowych wyruszyć z nim na wyprawę.
0 1 0 0 0 24.03.2011Wiosenna kampania prasowa marki De DietrichDe Dietrich, luksusowa marka sprzętu AGD rozpoczęła kampanię reklamową, która obejmie tytuły prasowe o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle’owej, a dodatkowo zostanie wsparta działaniami public relations. Celem działań jest zarówno promocja konkretnych pozycji z oferty firmy, jak i umocnienie jej pozycji w kategorii premium brand.
0 1 0 0 0 24.03.2011Tupperware pomaga JaponiiTrzęsienie ziemi, tsunami oraz awaria w elektrowni atomowej pozbawiły prądu 84 tys. gospodarstw domowych w Japonii. Bez wody pozostaje 1,4 tys. tysięcy domów. Ponad pół miliona ludzi musiano ewakuować. W tej sytuacji koncern Tupperware podjął działania mające na celu pomoc poszkodowanym Japończykom.
0 1 0 0 2 24.03.2011Mistrz kuchni Robert Sowa dla marki LimitoOd najbliższej niedzieli (27 marca) w programie Dzień Dobry TVN znany kucharz Robert Sowa będzie przybliżał telewidzom tajniki przygotowywania potraw z ryb i owoców morza. To wynik współpracy mistrza kuchni z marką Limito Seafood Delicatess.
0 1 0 0 0 24.03.2011Monitoring marek w mediach społecznościowychAgencja Digital One startuje z projektem platformy o nazwie Mobuzzer, która umożliwia badanie kondycji marek w mediach społecznościowych. Produkt będzie oferowany komercyjnie na zasadzie abonamentów miesięcznych.
0 1 0 0 1 24.03.2011Xelion chce szkolić konkurencję„Xelion zaprasza konkurencję” – to hasło kampanii reklamowej przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw. Akcja, która poprzez niestandardowe działania reklamowe realizuje strategię marki jako lidera na rynku doradztwa inwestycyjnego, zaczęła się 23 marca.
0 1 0 0 0 24.03.2011On Board postawi na odpornośćBaxter Polska powierzył firmie On Board PR Ecco Network przygotowanie strategii i realizację kampanii edukacyjnej „Postaw na odporność – zacznij od diagnozy".
1 1 0 0 0 24.03.2011Nowa kampania telewizyjna Abry (wideo)7 marca w Polsacie i TVN rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra. W spocie prezentowane są sylwetki klientów sklepów Abra, którzy dzięki doradztwu sprzedawcy wybierają najlepiej dopasowane do swoich potrzeb meble.