0 1 0 0 0 21.03.2011Pierwsza gra na Facebook PlacesFacebook Places, czyli funkcja geolokalizacji dla użytkowników Facebooka, jest już dostępna w Polsce. Grupa Heureka jako pierwsza w kraju przygotowała grę miejską na bazie tej usługi.
0 1 0 0 0 21.03.2011Raport o transmediachO „transmediach” mówi się już od jakiegoś czasu, ale ostatnio ten trend gwałtownie przybiera na sile. Najnowszy raport JWT analizuje dlaczego akurat teraz trend ten tak bardzo się nasila, jak istotny jest dla marketerów i jaka jest jego przyszłość.
0 1 0 0 2 21.03.2011Rusza program lojalnościowy Podravki„Klub Słonecznego Pomidora” to program lojalnościowy Podravki stworzony dla miłośników pomidorów, dań pomidorowych i kuchni włoskiej. Użytkownicy platformy będą mogli gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, a także dzielić się z innymi użytkownikami swoimi sprawdzonymi recepturami. Początek działalności klubu, wspiera internetowa kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 21.03.2011TBWAPR obsługuję markę mrożonej herbatyAgencja TBWAPR wygrała przetarg na kompleksową obsługę kampanii public relations dla Lipton Ice Tea, marki należącej do Pepsi – Cola General Bottlers Poland. Agencja zajmie się pełną obsługą brandu w 2011 roku.
0 1 0 0 0 21.03.2011Beata Szarłowska z Top Model w kampanii reklamowej„True Romance” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Viceversa. Do współpracy przy sesji zdjęciowej marka zaprosiła znaną z programu Top Model Beatę Szarłowską.
1 1 0 0 0 21.03.2011Kolejna odsłona kampanii wschodniej Polski (wideo)21 marca premierą telewizyjnego spotu rozpoczyna się kolejny etap zaplanowanej przez dom mediowy PanMedia Western kampanii „Piękny Wschód”. Promuje ona ofertę Polskiej Organizacji Turystycznej.
0 1 0 0 0 21.03.2011Imago PR i Wójcik Fashion ubiera dzieci i młodzieżDo grona klientów Imago PR dołączyła spółka Wójcik Fashion, producent ubrań dla dzieci i młodzieży. Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną oraz produktową dwóch marek producenta, w tym za działania w obszarze social media.
0 1 0 0 0 21.03.2011Mama pomaga„Mama pomaga” to nazwa akcji charytatywnej, jaką od 21 marca prowadzą na Facebooku firmy Candia oraz Wosana. Wspólnie będą przekazywać mleko modyfikowane i wodę źródlaną domom dziecka i innym ośrodkom opiekuńczym.
0 1 0 0 0 21.03.2011Wiosenno-letnia kampania WrangleraStartuje kampania promująca nową kolekcję wiosenno-letnią marki Wrangler. Polska odsłona jest częścią kampanii europejskiej, która koncentruje się na dotarciu do mieszkańców największych metropolii – w Polsce obejmie swoim zasięgiem Warszawę.
0 1 0 0 0 21.03.2011Eska płaci rachunki21 marca wystartował pięciotygodniowy konkurs „Eska Płaci Twoje Rachunki na Wiosnę". Zabawa jest intensywnie promowana na antenie radia i w serwisie Eska.pl.