0 1 0 0 0 17.03.2011Wiosenna bryza w salonach Henri LloydFirma odzieżowa Henri Lloyd rozpoczęła w swoich sklepach akcję upominkową promującą nową kolekcję. Kampania pod hasłem „Wiosenna bryza” będzie trwała od 18 do 20 marca we wszystkich salonach marki w Polsce.
0 1 0 0 0 17.03.2011„AdReport: Trendy” – reklama display w lutymW lutym br. na polskich stronach WWW odnotowano ponad 2800 kampanii display. Blisko 50% ruchu reklamowego wygenerowane zostało przez 20% najaktywniejszych klientów.
0 1 0 0 0 17.03.2011Konkret PR dla organizatora spotkań biznesowychAgencja Konkret PR podpisała umowę z firmą Sage, w ramach której zapewni wsparcie medialne ogólnopolskich spotkań biznesowych pod marką Akademia ERP.
1 1 0 0 0 17.03.2011Upside dla PWN (wideo)Agencja reklamowa Upside stworzyła najnowszą kampanię telewizyjną kolekcji „Wielkie Biografie” PWN. Po raz pierwszy w polskim spocie pojawia się bohater mówiący po starogrecku.
0 1 0 0 0 17.03.20112nd Car Wrap ChampionshipW ramach targów Euro-Reklama (12.04–15.04.2011) magazyn „Visual Communication” już po raz drugi zorganizuje Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Championship.
0 1 0 0 0 17.03.2011Ranking marek oferujących jakość za przystępną cenęNajnowsze badania marketingowe Millward Brown wskazują, że najwyższe miejsce w rankingu marek oferujących wysoką jakość za przystępną cenę (tzw. good value) zajmuje Amazon.com. Na polskim rynku prowadzą mBank, Tyskie i Play.
1 1 0 0 0 17.03.2011Poszukiwani pogromcy zagnieceń (wideo)Po sukcesie zeszłorocznej kampanii żelazek, marka Bosch uruchamia kolejną akcję promującą tę kategorię sprzętu AGD. Oprócz emisji znanych już spotów telewizyjnych, wiosenna kampania obejmie m.in. interaktywną grę internetową, w której przez ponad 40 dni będzie można wygrać żelazko tej marki.
0 1 0 0 0 17.03.2011Grupa On Board San Markos nagrodzonaOn Board San Markos Group została uhonorowana certyfikatem Best Companies for Leadership za wzorowe warunki dla rozwoju przywództwa w organizacji.
0 1 0 0 0 17.03.2011Nowe kina w ofercie Biura Reklamy MultikinaBiuro Reklamy Multikina rozwija współpracę brokerską. Od marca br. do oferty reklamowej dołączyło aż trzynaście nowych lokalizacji.
0 1 0 0 0 17.03.2011Best Concepts i masz jasnośćAgencja Best Concepts rozpoczęła swoje działania z zakresu marketingu bezpośredniego, które obejmą dwumiesięczne akcje wysyłki bezpośredniej oraz telemarketingu.