0 1 0 0 0 1.03.2011Telma dla BSH w ŁodziAgencja Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z łódzkim oddziałem firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, liderem rynku AGD w Polsce.
0 1 0 0 0 1.03.2011ING Życie kontynuuje współpracę z Multi CommunicationsING Życie przedłużyło na kolejny rok współpracę z Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę Public Relations w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, oraz przygotowanie i realizację rozwiązań, wspierających działania firmy w zakresie kampanii promocyjnych produktów.
0 1 0 0 0 1.03.2011Początek wiosennych kampanii Discovery i TLCZ początkiem marca ruszają kampanie promocyjne wiosennych ramówek dwóch flagowych kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel oraz TLC.
0 1 0 0 0 1.03.2011San Markos wspiera Fundację Centrum Praw KobietAgencja San Markos przygotowała kampanię społeczną na rzecz przekazania 1 procenta podatku dla Fundacji Centrum Praw Kobiet.
0 1 0 0 0 1.03.2011Nowy technologiczny klient ITBC CommunicationAgencja ITBC Communication od początku lutego prowadzi działania dla nowego klienta: Enigma Systemy Ochrony Informacji. Tym samym agencja wraz z nowym rokiem kontynuuje rozwój działu Nowych Technologii.
2 1 0 0 0 1.03.2011Masz prawo do mediacji! (wideo)„Masz prawo do mediacji” – pod takim hasłem1 marca rusza telewizyjna kampania informacyjna Ministerstwa Sprawiedliwości, promująca instytucję mediacji i osobę mediatora. Kampania przygotowana została przez agencję Opus B i Studio Filmowe M5.
0 1 0 0 0 1.03.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDofinansowane w 80% szkolenie menedżerskie „Lider zespołu”Sądzisz, że szkolenia są dobre tylko dla wielkich firm i międzynarodowych korporacji? Wątpisz, że cztery dni szkolenia mogą przynieść korzyści finansowe Twojej firmie? Nie wierzysz, że na szkoleniu możesz naprawdę zdobyć praktyczne umiejętności? Sprawdź dofinansowane w 80% szkolenie „Lider zespołu” organizowane przez Dom Szkoleń.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa agencja searchmarketinguCodemedia powołał nową agencję Proofclick, odpowiedzialną za strategię oraz prowadzenie komunikacji marketingowej oraz optymalizację w wyszukiwarkach.
1 1 0 0 0 28.02.2011Nowa kampania Gripexu (wideo)Rozpoczyna się kampania telewizyjna Gripexu V-Caps, najnowszego wariantu w portfolio marki. Spot reklamowy, którego jednym z bohaterów został robot sprowadzony z USA, przygotowano we współpracy z agencją reklamową S4.
0 1 0 0 0 28.02.2011Klienci inwestują w modelowanie ekonometryczneMacroscope OMD, dom mediowy należący do Omnicom Media Group, zacieśnia współpracę z kolejnymi klientami na polu projektów opartych o metody analiz statystycznych, pozwalających na pomiar i maksymalizację wartości reklamy.