1 1 0 0 0 2.03.2011Piętnastolecie Leroy Merlin w Polsce (wideo)2 marca rozpoczyna się kampania reklamowa Leroy Merlin, pod hasłem „15 lat z Wami”, zorganizowana z okazji jubileuszu sieci. Kampania obecna będzie w mediach tradycyjnych, Internecie oraz na outdoorze.
0 1 0 0 0 2.03.2011Wedlowski Pawełek w nowej odsłonieW marcu na rynku pojawią się batoniki Pawełek w nowym opakowaniu. Zmiany mają odświeżyć markę, zwiększając jej atrakcyjność w oczach młodych ludzi. Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja Huddleston.
0 1 0 0 0 2.03.2011Dzień słodki bardzoW tłusty czwartek,Radio Zet przeprowadzi akcję pączkową. Tym razem zmianie ulegnie formuła akcji. Dotychczasowe „punkty poboru pączków” zastąpią hostessy, które będą częstować kierowców pączkami od Bliklego. Pojawią się w szesnastu najbardziej ruchliwych punktach Warszawy, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Będzie je można spotkać w godzinach 8.00–10.00.
0 1 0 0 0 2.03.2011Intensywna promocja Polski w BerlinieGigantyczny baner na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie otwiera kampanię promującą Polskę w Niemczech. Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Platige Image prowadzona jest pod hasłem „Move your imagination”.
0 1 0 0 0 2.03.2011Cityboard Media apeluje: informujmy, nie dezinformujmy– Dwie firmy OOH poinformowały w ostatnim czasie o „nowościach” w swojej ofercie: planowaniu kampanii w oparciu o GRP oraz o kampaniach dwutygodniowych. Przedstawiając je jako rynkowy przełom, nie tylko minęły się z prawdą, ale i rzuciły cień na całą branżę outdoorową, podważając jej dotychczasowe dokonania – pisze w oświadczeniu Cityboard Media.
0 1 0 0 0 2.03.2011Wyniki trzynastej edycji konkursu ImpactorWyniki ogłoszono podczas gali 1 marca. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego została Elżbieta Gorajewska z AGB Nielsen, Agencją Reklamową Roku 2010 – DDB Warszawa, Agencją PR Roku 2010 – Ciszewski Public Relations, Agencją BTL Roku 2010 – TequilaPolska, a Agencją Interaktywną Roku 2010 – 180heartbeats.
0 1 0 0 0 2.03.2011Nowy klient agencji 1eventAgencja „1event”, której właścicielem jest Kamila Czerniawska, rozpoczęła współpracę w zakresie pełnej obsługi Public Relations z firmą Kelly Melu.
1 1 0 0 0 2.03.2011Finał kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)Na tłusty czwartek zaplanowano zakończenie kampanii z udziałem duetu Marek Kondrat i Andrzej Blikle, promującej konto internetowe ING Banku Śląskiego.
1 1 0 0 0 1.03.2011LED SalonowyRuszyła kampania Samsung „LED Salonowy”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji tego producenta na rynku telewizorów tego typu.
0 1 0 0 0 1.03.2011Xenea w kinachUSP Zdrowie rozpoczyna kampanię reklamową preparatu Xenea w kinach. Specjalnie przygotowane naklejki zostały umieszczone na lustrach w damskich toaletach sieci kin Cinema City oraz Multikino.