0 1 0 0 0 16.02.2011Izba Turystyczna Zurychu ponownie wybrała SigmęZurich Tourism zdecydował o przedłużeniu współpracy z Sigmą International (Poland) o kolejny rok. Agencja odpowiada za promocję w Polsce Zurychu jako atrakcyjnego kierunku turystycznego. Działania obejmują m.in. relacje z mediami, doradztwo strategiczne oraz aranżowanie i koordynację wyjazdów prasowych.
0 1 0 0 0 16.02.2011Google uruchamia One Pass, nowy system płatności dla wydawcówGoogle ogłosił dzisiaj uruchomienie Google One Pass, nowej usługi, która pozwala wydawcom w łatwy sposób sprzedawać subskrypcje, artykuły i inne treści online. Użytkownik odwiedzający witrynę wydawcy będzie mógł zalogować się i płacić za treści na każdej witrynie oferującej usługę One Pass. Treści zakupione za pośrednictwem usługi One Pass można odczytywać na wielu różnych urządzeniach, takich jak laptopy, telefony komórkowe i tablety.
2 1 0 0 0 16.02.2011Kampania marketingowa BBC Knowledge (wideo)BBC Worldwide Channels prowadzi kampanię marketingową. Jej celem jest budowanie świadomości marki BBC Knowledge – kanału, który właśnie zadebiutował na dwóch nowych platformach satelitarnych i który od niedawna ma nową oprawę graficzną.
0 1 0 0 0 15.02.2011IMR dla Polfy ŁódźIMR advertising by PR podpisała z Polfą Łódź umowę na prowadzenie kampanii informacyjnej o preparatach z serii Sensilab.
0 1 0 0 0 15.02.2011Wallstreet dla IDMJP2Krakowska agencja kreatywna Wallstreet. Different Creature odpowiada za identyfikację wizualną Instytutu Dialogu Międzykulturowego w Krakowie.
0 1 0 0 0 15.02.2011Nowa kampania „Metra”Rozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania dziennika „Metro” pod hasłem „Z widokiem na młodych”.
0 1 0 0 0 15.02.2011BIG InfoMonitor uruchamia grę edukacyjną „Zarabiaj na informacji”W ramach kolejnej odsłony swojej kampanii edukacyjnej BIG InfoMonitor uruchomił grę „Zarabiaj na informacji”. Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą na profilu BIG InfoMonitor pożyczać i odzyskiwać wirtualne pieniądze. Przez najbliższe dziesięć tygodni najlepsi gracze powalczą o nagrodę główną – iPada oraz liczne nagrody dodatkowe. Oprócz rozrywki, gra ma dostarczyć użytkownikom podstawowych informacji o działalności Biura Informacji Gospodarczej.
0 1 0 0 0 15.02.2011PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanięKampania Energi, planowana przez dom mediowy PanMedia Western, okazała się najlepsza w konkursie ogłoszonym przez Clear Channel. W rywalizacji pod uwagę brane były działania reklamowe w centrach biurowych. Zgłoszonych zostało 30 kampanii realizowanych zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem domów mediowych. Clear Channel uwzględniał działania z drugiej połowy 2010 roku.
0 1 0 0 0 15.02.2011Polskie Radio rozpoczęło współpracę z Komitetem Badań RadiowychKomitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u.
0 1 0 0 0 15.02.2011Supernagroda dla marki SiemensW tym roku po raz piąty najbardziej cenione marki w Polsce otrzymały nagrody Superbrands. Po raz trzeci z rzędu wyróżnienie to zostało przyznane marce Siemens.