0 1 0 0 0 10.02.2011DPD Polska z agencją Ciszewski Public RelationsFirma DPD Polska podpisała umowę na obsługę PR z agencją Ciszewski Public Relations.
0 1 0 0 0 10.02.2011Karpatka tylko DelectaWyłączne prawo do stosowania zarejestrowanego znaku towarowego Karpatka posiada Rieber Foods Polska SA. Wyrok Sądu Apelacyjnego w Krakowie zakończył dwunastoletni proces sądowy między Rieber Foods Polska a Dr. Oetkerem.
0 1 0 0 0 10.02.2011Rozpoczyna się druga odsłona kampanii walentynkowej AllegroNa kilka dni przed walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej, czyli kampanii Allegro, w której wróżbita Maciej przepowiada przyszłość zakochanym. Centralnym punktem kampanii są teraz wróżby grupowe skierowane m.in. do amatorów zakupów, kibiców piłki nożnej i osób kochających imprezy.
0 1 0 0 0 9.02.2011Starcom rozpocznie współpracę z Grupą LotosGrupa Lotos wybrała dom mediowy Starcom do obsługi swojego budżetu mediowego. Ten sam dom mediowy będzie obsługiwał także spółki Lotos Paliwa oraz Lotos Oil. Wybór agencji poprzedzony został przetargiem, w którym oprócz Starcomu startowały dwa inne domy mediowe.
0 1 0 0 0 9.02.2011Technologia AR na wyłączność Adv.plAdv.pl w 2009 roku otrzymała licencję francuskiej firmy Total Immersion – lidera na globalnym rynku Augmented Reality. Agencja przedłużyła właśnie umowę, na mocy której posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).
0 1 0 0 0 9.02.2011Agencja Reklamowa 4 All promuje japońskiego FanthomaAgencja Reklamowa 4 All (na podstawie materiałów japońskich) opracowała rozwiązania kreacyjne i działania strategiczne pomagające wprowadzić na rynek polski Fanthoma – długopis ze skuwką, którą można ścierać poprzednio napisany nim tekst.
0 1 0 0 0 9.02.2011Great Open House przedstawia kota FeliksaAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała przetarg na roczną obsługę marki Felix Purina z portfolio Nestle. Agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie marki: przygotowanie strategii, kreację i realizację niestandardowych działań marketingowych.
0 1 0 0 0 9.02.2011Telekamery „Tele Tygodnia” 2011 przyciągnęły miliony telewidzówCzterech na dziesięciu telewidzów oglądało tegoroczną ceremonię wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia”.
0 1 0 0 0 9.02.2011RMF FM ponownie wybiera Mindshare PolskaGrupa FMF FM rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę reklamową RMF FM.
0 1 0 0 0 9.02.2011Znane osoby wspierają kampanię „Mazury Cud Natury”Ksiądz Kardynał Stanisław Dziwisz, Andrzej Wajda oraz Mirosław Hermaszewski wsparli kampanię promującą Mazury – polskiego finalistę w światowym konkursie Fundacji „New7Wonders” na 7 Nowych Cudów Natury.