0 1 0 0 1 7.02.2011Agata Młynarska twarzą nowej kampanii LaciBios femina7 lutego br. podczas konferencji prasowej w Warszawie została zaprezentowana nowa odsłona doustnego probiotyku LaciBios femina. Ogólnopolską kampanię reklamową wspiera Agata Młynarska, która wraz z firmą ASA rozpoczyna całoroczną akcję edukacyjną i prozdrowotną.
0 1 0 0 0 7.02.2011Agencja Scholz & Friends Warszawa dla Mothercare w PolsceAgencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę Mothercare w Polsce. Mothercare jest brytyjską siecią oferującą produkty dla dzieci w wieku 0–10 lat. Sieć powstała w 1961 roku. W Polsce prowadzi obecnie 17 sklepów zlokalizowanych w największych miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk).
0 1 0 0 0 7.02.2011OS3 multimedia obsłuży budżet DPD PolskaAgencja OS3 multimedia, w drodze kilkuetapowego przetargu, zdobyła budżet reklamowy firmy kurierskiej DPD.
0 1 0 0 0 4.02.2011Potrzeby kobietMarka kosmetyczna Yoskine z pomocą MillwardBrown SMG/KRC sprawdziła w ogólnopolskim badaniu, czego pragną kobiety. Rodzina, zdrowie, macierzyństwo i bezpieczeństwo oraz szczęście z partnerem – właśnie te wartości, według badania, definiują współczesną Polkę.
0 1 0 0 0 4.02.2011SARE kończy emisję akcji w ramach oferty prywatnejSpółka SARE zakończyła emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli maksymalną liczbę oferowanych papierów wartościowych.
0 1 0 0 0 4.02.2011Substance pracuje dla firmy Europlant PhytopharmAgencja Substance rozpoczęła współpracę z firmą Europlant Phytopharm, zajmującą się produkcją i dystrybucją leków roślinnych. Przekazanie obsługi budżetu na działania komunikacyjne poprzedzone zostało przetargiem, w którym oprócz Substance brały udział jeszcze trzy inne agencje.
0 1 0 0 0 4.02.2011Społeczny Operator Telekomunikacyjny wspiera kampanię 1% Fundacji Gajusz1 lutego rozpoczęła się kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Gajusz. Kampania z wykorzystaniem nośników outdoorowych, radia i telewizji prowadzona jest w Łodzi i Warszawie.
0 1 0 0 0 4.02.2011Kalicinscy.com dla marki GrycanAgencja nowych mediów Kalicinscy.com w ramach długofalowej strategii komunikacyjnej wprowadza markę lodów Grycan w świat mediów społecznościowych. Działania obejmują nie tylko komunikację wizerunkową, ale także sprzedaż poprzez social media.
0 1 0 0 0 3.02.2011Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy7 lutego br. rozpoczyna się nowa kampania telewizyjna d’aucy, pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest prezentacja marki oraz produktów d’aucy, m.in mrożonek z linii „Trzy minuty – tylko chwila”.
0 1 0 0 0 3.02.2011VanguardPR dla Glazury KrólewskiejZ początkiem lutego Agencja VanguardPR rozpoczęła współpracę z firmą Glazura Królewska – dystrybutorem płytek ceramicznych.