0 1 0 0 0 4.01.2011Monday PR obsługuje Sygnity SAAgencja Monday PR będzie wspierać spółkę Sygnity w zakresie public relations. Sygnity jest czołowym dostawcą rozwiązań informatycznych w Polsce. Do zadań agencji należeć będzie m.in. wzmacnianie wizerunku firmy poprzez kształtowanie relacji z mediami.
0 1 0 0 0 4.01.2011Okładka „K Mag” wyróżniona przez prestiżowy Le BookOkładka magazynu „K Mag” została zaliczona do „Najlepszych okładek według Le Book 2010” („Best of magazine covers by Le Book 2010”), tym samym znalazła się w prestiżowym zestawieniu obok takich tytułów jak „Vogue France”, „Elle UK”, „Harper’s Bazaar”, „I-D”, „Interview”, „Wallpaper” czy „GQ”. Okładka ta pochodzi z lipcowo-sierpniowego numeru („Easy Rider”). Autorką okładkowego zdjęcia Oli Ściślewskiej jest Sonia Szóstak.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowy Rok przed telewizoremPierwszą minutę 2011 roku spędziło przed telewizorami 12,2 mln Polaków, czyli co trzeci rodak mający w domu telewizor. W ciągu pierwszego dnia tego roku oglądaliśmy telewizję średnio przez 5 godzin i 10 minut, o 9 minut krócej niż przed rokiem. Co ciekawe, aż 10,7 mln posiadaczy telewizorów ani na chwilę nie włączyło w Nowy Rok swoich odbiorników.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowa Nescafe Green Blend sponsoruje „M jak Miłość” w portalu TVP.plDzięki producentowi nowej kawy Nescafe Green Blend do końca stycznia 2011 r. wszystkie odcinki serialu „M jak Miłość” dostępne na stronie Vod.tvp.pl można oglądać bezpłatnie. Marka jest wyłącznym sponsorem emisji najpopularniejszego polskiego serialu w serwisie mjakmilosc.tvp.pl. Przed każdym z udostępnionych odcinków serii użytkownicy obejrzą nowy spot kawy Nescafe Green Blend.
0 1 0 0 0 4.01.2011Kampania Avivy „Mind the Gap” zdobyła European Excellence AwardKampania „Mind the Gap”, realizowana przez Avivę we współpracy z firmą doradczą Grayling, została nagrodzona w kategorii najlepsza kampania z branży finansowej konkursu European Excellence Awards 2010, który odbył się w grudniu w Pradze. Dorocznie przyznawane nagrody wyróżniają najlepsze kampanie komunikacyjne w Europie.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowa agencja interaktywna: ThinkeractiveRozpoczynająca działalność agencja Thinkeractive, założona przez Mirosława Mamczura i Radosława Drzazgę, specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu wszelkich aktywności reklamowych i marketingowych w Internecie. W zakres jej oferty wchodzą: przygotowanie strategii on-line, brand consulting, szeroko pojęta kreacja, web development oraz działania wspierające sprzedaż on-line. Firma powstała na bazie butiku kreatywnego IMBUE – Grupa Kreatywna Nowych Mediów, obecnego na rynku od 2006 r.
0 1 0 0 0 4.01.2011Telma Group Communications w służbie innowacyjności MazowszaTelma Group Communications (TGC) oraz studio projektowo-wydawnicze Jurczyk Design wygrały przetarg na opracowanie i realizację działań informacyjno-promocyjnych dla Mazowieckiej Sieci Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie innowacji.
0 1 0 0 0 4.01.2011FireFly Creation dla marki Burn w EuropiePunktem kulminacyjnym najnowszej międzynarodowej aktywacji marki Burn będzie konkurs snowboardowy Air&Style w Innsbrucku (5 lutego br.). Ideę kreatywną działań wokół tego wydarzenia stworzyła agencja FireFly Creation.
0 1 0 0 0 4.01.2011Rycerskie wyzwania z Chivas RegalOdwaga, uczciwość, honor, szarmanckość – to hasła, pod którymi prowadzony jest konkurs marki Chivas Regal na Facebooku. Projekt, koordynowany przez Dział Interactive TequilaPolska, jest rozwinięciem wieloletniej współpracy agencji z grupą Wyborowa SA.
0 1 0 0 0 4.01.2011W sklepach Levi’s i Leroy Merlin muzyka mocniej zachęci do zakupówCoraz więcej firm na polskim rynku decyduje się na podjęcie działań w ramach marketingu sensorycznego. Do grona klientów Mood Media Corporation, firmy specjalizującej się w tej odmianie marketingu, dołączyły niedawno firmy Levi’s oraz Leroy Merlin.