0 1 0 0 0 27.12.2010Druga edycja promocji Knorra7 stycznia 2011 roku już po raz drugi rozpocznie się ogólnopolska kampania „Knorr. Z miłości do nowości”. Celem akcji jest przypomnienie najlepszych nowości Knorr wprowadzonych na rynek w 2010 roku.
0 1 0 0 0 27.12.2010One-2-One wspiera Banki ŻywnościAkcja SMS-owa wspierająca 14. Świąteczną Zbiórkę Żywności jest ostatnim, zwieńczającym elementem kampanii charytatywnej zorganizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Grupa One-2-One, dostawca technologii mobilnych, integrowała technologicznie projekt spinający wszystkich operatorów.
0 1 0 0 0 27.12.2010Jubileusz magazynu „K Mag”Minęły dwa lata od powstania pierwszego numeru pisma i z tej okazji redakcja „K Mag” postanowiła zaprosić swoich przyjaciół, a zarazem autorytety do współtworzenia najnowszego numeru.
0 1 0 0 1 24.12.2010Samochodowe zwyczaje Polaków: w Wigilię spędzamy najwięcej czasu za kierownicąW okresie świątecznym jedne z najdłuższych odległości pokonujemy w Wigilię, a najmniejszy ruch jest w Nowy Rok, kiedy odsypiamy sylwestrowe szaleństwo – wynika z raportu przygotowanego przez Data System Group.
0 2 0 0 0 23.12.2010Święta w domach internautówJak wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR)/Grupa Gemius, dużą popularnością cieszyły się w tym roku zakupy przez Internet. Celem badania, przeprowadzonego w dniach 7–9 grudnia 2010 roku, było poznanie świątecznych zwyczajów i planów zakupowych polskich użytkowników Sieci.
0 2 0 0 0 23.12.2010Wybraliśmy drogie wyjazdy świąteczne i sylwestrowePortale turystyczne Wakacje.pl, EasyGo.pl i Wypoczynek.pl sprawdziły, gdzie i za ile spędzimy ostatnie dni grudnia oraz przełom 2010 i 2011 roku. W tym roku na święta i sylwestra wyjeżdżać będziemy nie tylko do Egiptu, ale także na Wyspy Kanaryjskie, do Tunezji, Włoch, Austrii, Kenii i na Dominikanę. Wydaliśmy na to średnio 6990 zł.
1 1 0 0 0 23.12.2010Miss Dobra Łaciata 2010 (wideo)Miss Dobra Łaciata to wybory najpiękniejszej krowy 2010 r., które można śledzić na stronie laciate.pl. Cały projekt został opracowany i jest realizowany przez zespół MEC Interaction, a producentem materiałów wideo pokazujących się w obrębie serwisu jest F25.
0 1 0 0 0 23.12.2010Wielka Świąteczna Improwizacja Grey Group przyciągnęła tłumyWielka Świąteczna Improwizacja Grey Group, która odbyła się wczoraj na profilu agencji na Facebooku, wzbudziła ogromne zainteresowanie w internautów oraz przyjaciół agencji, przyciągając ponad 1800 osób, w tym również z poza Polski, z których ponad 300 otrzymało wyjątkowe, spersonalizowane świąteczne życzenia.
0 8 0 0 0 22.12.2010Świąteczne kampanie na nośnikach Cityboard MediaW przedświątecznych kampaniach outdoorowych eksponowanych na nośnikach Cityboard Media zobaczyć można głównie reklamy wizerunkowe i produktowe. Oprócz typowo świątecznych motywów pojawiają się przykłady niestandardowego podejścia do gwiazdkowych tematów.
0 1 0 0 0 22.12.201023 grudnia dniem największych zakupów w 2010 r. – przewiduje Visa PolskaWedług przewidywań analityków Visa Europe, tegorocznym dniem największych zakupów będzie czwartek, 23 grudnia. Organizacja Visa przygotowuje się na przetworzenie w tym kulminacyjnym dniu przedświątecznego sezonu ok. 38 mln transakcji o łącznej wartości ponad 2 mld euro.