0 2 0 0 0 16.12.2010Radio ciągle w modzieCzy użytkownicy polskiego Internetu wciąż słuchają radia? Tak, a aż 64 proc. z nich robi to codziennie lub prawie codziennie. Internauci w naszym kraju najczęściej słuchają RMF FM – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.
0 3 0 0 0 16.12.2010Platynowy Magellan dla agencji M&CCTegoroczna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”, której organizatorami są Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie oraz agencja Marketing & Communications Consultants, zdobyła dwie statuetki Magellana, w tym jedną platynową.
0 1 0 0 0 16.12.2010Lidl liderem rankingu GreenpeaceSieć sklepów spożywczych Lidl została liderem drugiej edycji rankingu organizacji Greenpeace, pt. „Oceany na sprzedaż”. Na wyróżnienie zasłużyła dzięki wdrażaniu zrównoważonej strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych oraz owoców morza.
0 1 0 0 0 16.12.2010Artur Domosławski Dziennikarzem Roku15 grudnia przyznano nagrody Grand Press. Dziennikarzem Roku został Artur Domosławski z „Gazety Wyborczej”, autor głośnej biografii Ryszarda Kapuścińskiego „Kapuściński non-fiction”.
0 1 0 0 0 16.12.2010Zmiany w Dziale Technologii agencji MRM WorldwideDział Technologii agencji MRM Worldwide, zarządzany przez Arkadiusza Barańskiego, liczy obecnie siedmiu specjalistów. Agencja wdraża autorski program wspomagający koordynację realizowania zleceń.
0 1 0 0 0 16.12.2010Amica Design ClubAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla firmy Amica Wronki. Stronę internetową akcji przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 1 0 0 1 16.12.2010Przybywa fanów bloga Pani TereskiTrwa kampania świąteczna promująca blog Pani Tereski. Po pierwszym miesiącu liczba fanów e-ambasadorki marki Dr Oetker przekroczyła na stronie fanowskiej w portalu Facebook 1500 osób.
0 1 0 0 0 16.12.2010LTM dla sieci reklamowej ProcomAd i serwisu AdBreakerAgencja LTM Communications rozpoczęła współpracę z firmą ProcomAd, tworzącą nową sieć reklamową w Internecie. Zajmie się kompleksową obsługą public relations firmy i jej produktu – Reklamy Potwierdzonej w serwisie AdBreaker.
0 1 0 0 0 16.12.2010Polish National Sales Awards po raz trzeci1 grudnia rozpoczęła się trzecia edycja konkursu, w którym nagradzani są najlepsi profesjonalni sprzedawcy oraz zespoły, trenerzy i menedżerowie sprzedaży w Polsce.
0 1 0 0 0 16.12.2010Mój następca wkrótce wyrośnie! – wizerunkowa akcja w PraktikerzeOd 10 do 24 grudnia br. trwa proekologiczna akcja Praktikera pod hasłem „Mój następca wkrótce wyrośnie!”. Każda kupiona w ramach akcji cięta choinka zostanie zastąpiona na wiosnę nowym drzewkiem zasadzonym z inicjatywy marki. Przedsięwzięcie ma charakter wizerunkowy i inicjuje działania firmy Praktiker w zakresie ekologii i ochrony środowiska naturalnego.