0 1 0 0 0 15.12.2010PZU będzie współpracował z Leo Burnett do 2013 rokuGrupa PZU przedłuży o dwa lata umowę na strategiczną obsługę reklamową 360 stopni z agencją Leo Burnett. Umowa obejmie pracę dla wszystkich spółek Grupy PZU, tj. PZU, PZU Życie, PTE PZU, TFI PZU.
2 1 0 0 0 14.12.2010Wydawnictwo W.A.B. współpracuje z blogerami (wideo)Poczytni blogerzy – Artur Kurasiński i Barbara Belt zostali zaproszeni do współpracy w promocji książki Bena Mezricha „Miliarderzy z przypadku” (Wydawnictwo W.A.B.).
0 3 0 0 1 14.12.2010Aktywność fanów na Facebooku w ostatnim miesiącu – raport Interactive Research Center i FaceAddictedPrzebieg kryzysu w społeczności mBanku oraz PZU, efektywność firm w angażowaniu fanów oraz dynamika aktywności internautów – to najważniejsze obszary, z którymi można zapoznać się w analizie mediów społecznościowych, przygotowanej przez firmę badawczą Interactive Research Center oraz agencję FaceAddicted.
0 1 0 0 0 14.12.2010Interesariusze.pl – portal o firmach w dialogu społecznymOd 14 grudnia ukazuje się portal internetowy poświęcony relacjom firm społecznie odpowiedzialnych z interesariuszami. Jest to efekt całorocznej pracy Grup Roboczych działających w ramach Programu Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu w roku 2010.
0 1 0 0 0 14.12.2010Gold Magellan dla Ciszewski PRKampania „Zaufaj wodzie kranowej”, realizowana przez Ciszewski PR dla firmy Brita, zdobyła statuetkę Gold Magellan w międzynarodowym konkursie branży marketingowej 2010 Magellan Awards – Communication Campaign Competition.
0 1 0 0 0 14.12.2010On Board PR wyróżniona Gold Magellan AwardFirma On Board PR została uhonorowana złotą statuetką w konkursie Magellan Awards 2010 za kampanię „Boso czy w kapciach?”, zrealizowaną dla marki Devi koncernu Danfoss.
0 1 0 0 0 14.12.2010PanMedia Western zwycięzcą przetargu na planowanie mediów dla AflofarmuDom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na planowanie i optymalizację telewizyjnego budżetu reklamowego firmy Aflofarm. To ona wśród wszystkich firm branży farmaceutycznej w Polsce przeznacza najwięcej środków na reklamę.
36 1 0 0 0 14.12.2010Przegląd roku 2010 na YouTube (wideo)W roku 2010 użytkownicy YouTube z całego świata przesłali w sumie ponad 13 mln godzin, czyli ok. 1500 lat materiałów wideo. Klipy łącznie obejrzano ponad 700 miliardów razy. Hitem roku okazał się „Bed Intruder Song!”. Najpopularniejszym teledyskiem i najczęściej oglądanym wideo w historii YouTube został natomiast klip „Baby” Justina Biebera (ponad 400 mln odtworzeń).
0 1 0 0 0 14.12.2010Agencja Cube Promotion dla marki SchweppesOd 6 listopada do 10 grudnia w klubach Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Katowic i Bielska-Białej trwały działania promujące markę Schweppes. Autorem ich koncepcji oraz realizatorem była agencja Cube Promotion.
0 1 0 0 0 14.12.2010Siedmioro laureatów konkursu pomysłów na formaty rozrywkoweATM Grupa – największy niezależny producent programów telewizyjnych – opublikowała wyniki konkursu pomysłów na telewizyjne programy rozrywkowe. Spośród ponad sześćdziesięciu prac jury wyróżniło propozycje siedmiorga autorów, którym zaproponowano kontrakty umożliwiające rozwijanie projektów.