0 1 0 0 0 25.11.2010Nowi członkowie PIAPChoco Grupa Artystik Poland, Printing House oraz Ledprojekt Sp.z o.o. to nowe firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Obecnie PIAP wraz z członkami założycielami liczy ponad 117 członków.
0 2 0 0 0 25.11.2010Konkurs fotograficzny sklepu 1but.pl już rozstrzygniętyPierwszą nagrodą w konkursie fotograficznym sklepu internetowego www.1but.pl była sylwestrowa dwuosobowa wycieczka do Egiptu. W zabawie wzięło udział kilkadziesiąt osób, a strona firmy na Facebooku zyskała prawie 6 tys. fanów. Na konkurs nadesłano ponad 80 zdjęć.
0 1 0 0 0 25.11.2010Loteria BOŚ Banku i MasterCardRozpoczęła się loteria dla użytkowników kart płatniczych BOŚ Banku. Do wygrania jest blisko 100 tys. złotych. Wystarczy wysłać SMS i korzystać ze swojej karty Maestro Standard lub Maestro VIP.
0 1 0 0 0 25.11.2010Zimowa promocja iPlusaPolkomtel rozpoczął zimową promocję iPlusa, pod hasłem „Kup w prezencie.. albo z innego powodu!”. Obejmuje ona nie tylko ofertę usług internetowych, ale także nową kolekcję sprzętu. Autorem koncepcji kampanii internetowej oraz kreacji jest agencja interaktywna MRM Worldwide, która wygrała przetarg na realizację tego projektu.
1 1 0 0 0 25.11.2010„Bo tak!” – kampania reklamowa „Wysokich Obcasów” (wideo)Trwa kampania reklamowa „Wysokich Obcasów”, sobotniego magazynu „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 25.11.2010Zwycięzcy konkursu POS Stars 201016 listopada w Warszawie odbyła się kolejna edycja konkursu na najlepszy display roku – POS Stars 2010.
1 1 0 0 0 25.11.2010Kampania telewizyjna czekoladek Mieszko (wideo)1 grudnia rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa firmy Mieszko. Jej motywem przewodnim będzie spot reklamowy pod hasłem „Mieszko. Królestwo nadzienia”.
1 1 0 0 0 25.11.2010Camerimage promowany spotem przygotowanym przez Lightcraft (wideo)Tegoroczny festiwal Plus Camerimage reklamowany jest spotem, który stworzyli specjaliści od efektów specjalnych ze studia postprodukcji Lightcraft.
0 1 0 0 0 25.11.2010IAA broni wolnego rynkuOd kilku miesięcy w Parlamencie Europejskim trwa poważna dyskusja na temat zmiany wyglądu opakowań papierosów. Miałyby z nich zniknąć kolorowe wzory, symbole, a nawet logotypy marek. Opakowania powinny być odtąd jednolite, czarno-białe. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA uważa, że ta propozycja UE uderza w prawo konsumenta do świadomego wyboru określonych marek.
0 2 0 0 0 24.11.2010Kampania „Zmieniamy Pomorskie”W listopadzie rozpoczęła się kampania promocyjna „Zmieniamy Pomorskie”, przygotowana dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.