3 1 0 0 0 10.11.2010K2 dla Pekao24 w komórceK2 przygotowała kampanię dla wersji mobilnej systemu transakcyjnego Pekao24 – „Pekao24 w komórce”. Celem kampanii jest przekazanie informacji o zaletach bankowości mobilnej przede wszystkim osobom młodym i w średnim wieku, otwartym na nowości oraz popularyzacja nowego kanału dostępu. Postawiono więc na lekki humor, prostotę i nowoczesną grafikę.
0 1 0 0 0 10.11.2010MagnifiCo dla BoschaNa początku listopada agencja MagnifiCo podpisała umowę na przeprowadzenie dużej akcji wizerunkowej dla firmy Bosch pod hasłem „Wyhacz najlepszy prezent na Święta”.
0 4 0 0 0 10.11.2010Kampania Turbodymomana 36.6 na portalach i FacebookuZ okazji wznowienia kampanii 36.6 z Turbodymomanem emitowane są na portalach specjalne billboardy, na których można napisać życzenia „na gipsie” Turbodymomana i opublikować je wprost na tablicy strony facebook.com/36i6. Jest to pierwsza w polskiej sieci kampania łącząca billboardy bezpośrednio z aplikacją na Facebooku.
0 1 0 0 0 10.11.2010Payback rusza z przedświątecznymi promocjamiW listopadzie ruszają trzy promocje w programie Payback. Odwiedziny Świętego Mikołaja w Laponii, upominek dla wskazanej przez uczestnika osoby czy też świąteczne okazje w sklepach internetowych.
0 1 0 0 0 10.11.2010Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Zaawansowane kampanie SEM/PPCMarketing Online zaprasza na szkolenie z cyklu „Skuteczna reklama w Internecie”. Najbliższe spotkanie dotyczyć będzie reklamy w wyszukiwarkach oraz zaawansowanych metod prowadzenia i optymalizacji kampanii. Terminy: 22 października (Warszawa) i 19 listopada (Katowice).
0 1 0 0 0 10.11.2010VanguardPR odpowiedzialny za promocję nowej marki holdingu Infor.pl SAWspółpraca z INFOR.PL będzie się skupiać na działaniach promocyjnych nowego serwisu www.student.infor.pl skierowanego do studentów, absolwentów i młodzieży.
0 1 0 0 0 10.11.2010LoboSystem promuje Pepsi w Chacie PolskiejNowa akcja konsumencka Chaty Polskiej i Pepsi „Za 2 butelki Pepsi wyjeżdżają najlepsi” rusza 15 listopada. W promocji sieci sklepów franczyzowych można zdobyć voucher na wycieczkę marzeń oraz 10 aparatów fotograficznych. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji odpowiada agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem.
0 1 0 0 0 9.11.2010Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w PolsceW najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.
0 1 0 0 0 9.11.2010End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki NespressoOd początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.11.2010Świadomość konsumpcyjna polskich nastolatkówPonad połowa polskich nastolatków twierdzi, że przyjemnością jest dla nich robienie zakupów i chodzenie po sklepach. Doceniają również różnorodność ofert, a kiedy mają jakieś dobre lub złe doświadczenie z nowym produktem, dzielą się nim z innymi bez ograniczeń – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.