0 1 0 0 0 22.09.2010CAM Citylight dla PekaoCam Media realizuje kampanię na citylightach dla Pekao S.A. Akcja promująca europejską trasę UEFA Champions League Trophy Tour potrwa do końca września 2010.
0 1 0 0 0 22.09.2010Loteria Gemini Park na półmetkuAgencja Great Open House wraz ze spółką zależną Carum McCarvi, przygotowała loterię dla nowo otwartego Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. W ciągu pierwszych 3 tygodni do loterii zgłoszono już 36 tys. kuponów.
0 1 0 0 0 22.09.2010Mobiserve obsługuje kampanie mobilneMobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer przeznaczone do obsługi kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, stając się pierwszym polskim odbiorcą aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.
0 1 0 0 0 22.09.2010Lewis PR rozpoczyna współpracę ze studiem graficznym HuddlestonAgencja Lewis PR podjęła działania dla studia graficznego Huddleston w zakresie obsługi public relations. Huddleston Associates jest obecne na polskim rynku od 15 lat i zajmuje się głównie projektowaniem graficznym opakowań i kreacją nowych marek.
0 1 0 0 0 22.09.2010Carrefour Polska laureatem SuperbrandW piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała Carrefour Polska. Pierwszy raz tytuł Superbrand został przyznany firmie w roku 2009.
0 1 0 0 0 22.09.2010Popla wyprzedza Facebooka w geolokalizacjiRusza Popla – gra miejska, jako pierwsza w Polsce wykorzystująca do wspólnej zabawy mobilny system geolokalizacji w telefonach komórkowych.
0 1 0 0 0 22.09.2010First Minute – ruszyła świąteczna akcja prezentowa B2B Lava Group!Lava Group, dystrybutor i producent prezentów biznesowych, rozpoczął akcję First Minute promującą ofertę świąteczną. W ramach promocji można zaopatrzyć się w prezenty dla partnerów biznesowych po cenach dotąd osiągalnych jedynie podczas noworocznych wyprzedaży.
1 1 0 0 0 22.09.2010Ambient wspiera kampanię PZU (wideo)Wystartowała kampania ambientowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. To kolejna odsłona prowadzonej od początku sierpnia akcji, związanej z umacnianiem wizerunku PZU jako firmy oferującej produkty najwyższej jakości. Hasło przewodnie kampanii marketingowej to: "W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy!"
0 1 0 0 0 22.09.2010IDMnet zaprasza na urodziny misiów SagiWe wrześniu w sieci IDMnet, przy współpracy z CLIPnetem, emitowana jest kampania reklamowa herbat Saga, marki z portfolio Unilevera, związana z 10 rocznicą wprowadzenia przez brand promocji z misiami. Wykorzystano w niej reklamę w formacie video i targetowanie behawioralne.
0 1 0 0 0 22.09.2010Nowa kampania Aster„Aster – o – nomiczne promocje”, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Aster. Operator zachęca w niej do zakupu swoich usług w pakietach, oferując nawet 50% rabat. Działania marketingowe będą prowadzone do połowy grudnia.