0 1 0 0 0 14.09.2010Multi Communications dla GlaxoSmithKlineGlaxoSmithKline, jedna z najbardziej znanych na świecie firm branży farmaceutycznej i opieki zdrowotnej, rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications.
0 1 0 0 0 14.09.2010Festiwal Promocity w GdyniOd 9 do 10 września trwała w Gdyni druga edycja Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów Promocity, zorganizowana przez Stowarzyszenie Wpierania Rozwoju Miast i Regionów Proregiona.
0 1 0 0 0 14.09.2010Wrangler promuje się we współpracy z LomographyOd 17 września do 17 listopada można brać udział w konkursie organizowanym przez markę Wrangler we współpracy z producentem sprzętu fotograficznego Lomography.
0 1 0 0 0 14.09.2010Marki własne w Media-SaturnGrupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.” – stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach oraz „Koenic”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD. Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej – „Peaq” oraz akcesoriów – „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku.
0 1 0 0 0 14.09.2010Ciszewski Financial Communications dla Marvipol SAAgencja public relations Ciszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółką Marvipol.
1 1 0 0 0 14.09.2010Harnaś z krzepiącym hasłem: „Po robocie nagroda się należy” (wideo)Z początkiem września rozpoczęła się kampania telewizyjna marki piwa Harnaś z portfela Carlsberg Polska.
0 5 0 0 0 14.09.2010Outdoorowa kampania Radia PiNOd 15 września Radio PiN promuje się w pięciu miastach: Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Kielcach, gdzie stacja rozpoczęła nadawanie pod koniec sierpnia.
1 1 0 0 0 13.09.2010Jesienna kampania ArthroStop Plus z Jackiem BorkowskimPod hasłem „Sprawdzony sposób na stawy” rozpoczyna się właśnie jesienna kampania preparatu ArthroStop Plus z Imbirem – suplementu diety. Prowadzone działania obejmują przede wszystkim reklamę telewizyjną oraz prasową.
1 1 0 0 2 13.09.2010„Zerwijmy łańcuchy” – akcja społeczna magazynu „Mój Pies”Rozpoczęła się kampania reklamowa akcji społecznej magazynu „Mój Pies” – „Zerwijmy łańcuchy”. Niezwykle kontrowersyjna, z bezpośrednim porównaniem psa i dziecka.
1 1 0 0 0 13.09.2010Wiadomo już, który bloger podejmie wartą 100 tys. zł współpracę z Burger KingiemJest najpopularniejszym polskim blogerem. Nieobce jest mu hasło marki Burger King – Have It Your Way, ale to nie oznacza całkowicie bezkrytycznej postawy wobec brandu. Właśnie pakuje się na wyjazd do Stanów Zjednoczonych – kraju Whoopera.