1 1 0 0 0 6.09.2010Nowa kampania NPlayWłaśnie ruszyła kampania reklamowa NPlay, lubelskiego operatora cyfrowego oferującego usługi teleinformatyczne. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Cumulus.
0 1 0 0 0 6.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStudiuj u najlepszych w krajuStudia podyplomowe to inwestycja we własny potencjał intelektualny, uzupełnienie wiedzy i kwalifikacji zdobytych podczas studiów wyższych czy dotychczasowej pracy zawodowej.
0 1 0 0 0 6.09.2010Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynkuW dniach 29–30 września w Wieliczce odbędzie się konferencja „Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku” organizowana przez StatSoft. Skierowana jest do pracowników firm badawczych lub działów marketingu firm zainteresowanych praktycznymi aspektami analiz marketingowych, a w szczególności wykorzystaniem technik data mining, badaniem satysfakcji i lojalności klientów, badaniami ankietowymi, skoringiem marketingowym, CRM analitycznym itp. Marketing przy Kawie objął patronatem tę konferencję.
0 1 0 0 0 4.09.2010Rynek usług pocztowych w Polsce 2010 – honorowy patronat Prezesa UKEPrezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska objęła honorowy patronat nad VI edycją konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce 2010”. Konferencja jest największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem dla sektora pocztowego, kurierskiego oraz marketingu bezpośredniego w Polsce.
0 1 0 0 0 3.09.2010Reebok zachęca panie do bieganiaReebok został partnerem programu Women's Run, mającego na celu promocję biegania wśród kobiet. Pierwsze spotkania biegowe dla pań odbyły się na terenie warszawskiej Woli.
0 1 0 0 0 3.09.2010Clear Channel Poland odpowiada na zarzuty PKPMateriał prasowy z 2 września br. opublikowany przez PKP SA zawiera szereg nieprawdziwych informacji. Clear Channel Poland na podstawie faktów i dokumentów źródłowych przedstawia oficjalne stanowisko firmy.
0 1 0 0 0 3.09.2010Billboardowa ofensywa giftsonline.plRozpoczęła się nowa kampania reklamowa giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych. Po raz kolejny wortal sięgnął po narzędzia z dziedziny out-of-home. Tym razem billboardowa ofensywa odbywa się z udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach Gifts Exclusive 2010.
0 1 0 0 0 3.09.2010Data System Group z Everest ConsultingAgencja Everest Consulting rozpoczęła współpracę z firmą Data System Group, która jest producentem oraz dostawcą zaawansowanych technologicznie rozwiązań bazujących na technologii GPS, GSM oraz infrastrukturze sieci komórkowych.
0 1 0 0 0 3.09.2010Publicon dla firmy CurverAgencja PR Publicon rozpoczęła w sierpniu br. współpracę z firmą Curver, liderem rynku specjalizującym się w produkcji artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 3.09.2010Zmiany w Radiu PlusOd 6 września Radio PLUS – Miłego dnia! rusza z nowym zasięgiem i nową ramówką. W efekcie porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time sieć będzie liczyła 21 stacji.