2 2 0 0 0 7.08.2010„Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc” – outdoorowa odsłona kampanii Ministerstwa SprawiedliwościRealizowana przez agencję Kofeina kampania, której celem jest pomoc ofiarom przestępstw, od 1 sierpnia widoczna jest na billboardach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 7.08.2010PanMedia Western: najwięcej traci TVP, najwięcej zyskuje DiscoveryNajnowsze dane z TV Flash – autorskiego cyklicznego badania domu mediowego PanMedia Western dotyczące pierwszego półrocza 2010 r. wskazują spadek udziałów dużych stacji telewizyjnych. PanMedia Western porównał dane za pierwsze półrocze 2010 r. z odpowiednimi danymi z roku 2009.
0 1 0 0 0 7.08.2010Rubicon Media wygrywa przetarg na organizację Effie 2010Rubicon Media pokonała pięć innych agencji eventowych w przetargu zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wręczenie statuetek Effie – jednej z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej na świecie – odbędzie się 25 października. Produkcją tego wydarzenia po raz ósmy z rzędu zajmie się zespół Rubicon Media.
0 1 0 0 0 6.08.2010Reklama w Google możliwa bez konta w Google AdwordsADmanago to pierwsza na polskim rynku aplikacja internetowa, za pośrednictwem której można w prosty sposób samodzielnie opublikować reklamę w wyszukiwarce Google.
0 1 0 0 0 6.08.2010MagnifiCo PR współpracuje z Frey WilleOd sierpnia br. agencja magnifiCo PR, która już niebawem zadebiutuje na rynku New Connect, rozpoczęła współpracę z austriacką firmą produkującą biżuterię – Frey Wille.
0 1 0 0 0 6.08.2010Grupa ClickAd wprowadziła nowy system adserwerowyWdrożony przez Grupę ClickAd system Way2Traffic jest pierwszym w Polsce, który integruje działania afiliacyjne, efektywnościowe, wizerunkowe oraz z zakresu marketingu wyszukiwarek (SEM). Zdaniem inicjatorów pozwoli on podnieść efektywność kampanii marketingowych w Internecie nawet o 30%.
0 1 0 0 0 6.08.2010Contact Center rozszerza ofertę o usługi marketingu mobilnegoSpółka Contact Center wprowadziła do swej oferty kompleksowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, które służą budowaniu lojalności klienta oraz wspieraniu sprzedaży.
0 1 0 0 0 6.08.2010Mediacore – nowa firma w branży OOH2 sierpnia br. działalność rozpoczęła firma Mediacore Sp. z o.o. Głównym obszarem jej działalności będzie sprzedaż brokerska reklamy wielkopowierzchniowej.
0 1 0 0 0 6.08.2010Smart AdServer potroił przychód z eksportuFrancuski dostawca technologii adserwerowej Smart AdServer w ciągu jednego roku pozyskał 60 nowych klientów i osiągnął wzrost w wysokości 52% w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.
0 1 0 0 0 6.08.2010Decyzja BRE Banku w sprawie planu restrukturyzacji finansowej Internet Group SA5 sierpnia 2010 r. Zarząd spółki Internet Group otrzymał decyzję głównego wierzyciela spółki, BRE Banku SA w sprawie przedłożonego przez Zarząd w połowie czerwca planu kompleksowej restrukturyzacji finansowej Grupy. Komitet Kredytowy Zarządu Banku nie zaakceptował przedstawionego przez Spółkę planu oraz postanowił o wypowiedzeniu umowy kredytowej pomiędzy Bankiem a Spółką.