0 1 0 0 0 27.05.2010„300” MRM Worldwide dla sieci PlusAgencja interaktywna MRM Worldwide opracowała kampanię internetową „300” promującą nową ofertę sieci Plus.
0 1 0 0 0 27.05.2010Hypermedia dla PKO Banku PolskiegoAgencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.
0 1 0 0 0 27.05.2010Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAdInstytut Rozwoju Reklamy Sp. z o.o. rozpoczyna proces przejęcia krakowskiego butiku kreatywnego ChocolAd. Fuzja ma na celu połączenie potencjałów agencji oraz akwizycję budżetów, klientów, personelu oraz know–how. Zgodnie z założeniami strategii przejęcia ChocolAD stanie się częścią IRR.
0 1 0 0 0 27.05.2010Stylissimo PR dla Health Data ManagementPoznańska agencja Stylissimo PR podpisała umowę o współpracy z Health Data Management jednym z liderów świadczących kompleksowe rozwiązania marketingowe dla klientów z branży farmaceutycznej.
0 1 0 0 0 27.05.2010Juniper Networks zwycięzcą World Vendor Awards 2010Firma Juniper Networks® (NYSE: JNPR) poinformowała, że kampania "The New Network is Here” została zwycięzcą The World Vendor Awards 2010. Nagroda została wręczona 5 maja podczas ceremonii w Londynie. Uzasadniając wybór, jury podkreśliło, że w kampanię zaangażowana była cała firma łącznie z CEO Junipera. Ponadto, istotną rolę odegrało włączenie do kampanii mediów społecznych. Jury doceniło także sposób wprowadzenia nowego wizerunku na rynek.
0 1 0 0 0 27.05.2010Wirtualny Malarz podwójnie nagrodzonyWirtualny Malarz FFiL Śnieżka SA zdobył 2 główne nagrody w prestiżowym konkursie rozwiązań komunikacji cyfrowej POPAI Digital Awards: Grand Prix za najlepsze rozwiązania cyfrowe oraz wyróżnienie specjalne w kategorii innowacja roku.
0 1 0 0 0 27.05.2010Alior Bank z pożyczką gotówkową w marketingu afiliacyjnymAlior Bank rozpoczął współpracę z agencją Zieltraffic w zakresie marketingu afiliacyjnego w modelu performance. Pierwszym produktem, który zostanie dodany do puli produktów sieci afiliacyjnej Affiliando.pl, jest pożyczka gotówkowa Alior Banku. Na potrzeby kampanii przygotowany został zestaw kreacji reklamowych – zarówno w postaci animacji flash i plików graficznych, jak i linków tekstowych.
0 1 0 0 0 27.05.2010Wybierz najlepszych – casting VolkswagenaVolkswagen realizuje ogólnopolskie działania reklamowe pod hasłem „Volkswagen. Wszystko mamy lepsze***.” Celem kampanii jest budowanie w świadomości Klientów przewagi konkurencyjnej marki
0 1 0 0 0 27.05.2010Schulz wprowadza Konfitur-FixAgencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na kreację i realizację kampanii launchowej najnowszego produktu marki Diamant, należącej do spółki Pfeifer & Langen.
0 1 0 0 0 27.05.2010Szpalty Roku wręczoneWielkim wygranym tegorocznego konkursu Szpalty Roku została agencja Direct Publishing Group, która odebrała łącznie 10 nagród i wyróżnień. Znakiem czasu był natomiast debiut w konkursie wydawnictw dotychczas zajmujących się wyłącznie „tradycyjną” prasą, a mianowicie Edipresse i Valkea Media.