0 1 0 0 0 24.05.2010Miłkowski i Insignia uruchamiają Imagine PRW poniedziałek 24 maja rozpoczyna działalność agencja public relations Imagine PR. Współzałożycielem firmy jest Grzegorz Miłkowski, dotychczasowy redaktor naczelny interaktywnie.com (Grupa Money.pl).
0 1 0 0 0 24.05.2010Brands Alive dla maści bakteriobójczej MaxiBioticAgencja Brands Alive wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną kampanii maści bakteriobójczej MaxiBiotic, produkowanej przez ICN Polfa Rzeszów. Agencja odpowiedzialna jest za koncepcję komunikacyjną kampanii Zanim sięgniesz po plaster…pomyśl o ochronie antybakteryjnej oraz za kreację materiałów graficznych. Cała akcja rozpoczęła się na początku maja.
0 1 0 0 0 24.05.2010„Sposób na piękno” – multibrandowa akcja Procter & Gamble„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali.
1 1 0 0 0 24.05.2010303 dla 36.6 Bez enduAgencja 303 przygotowała nową kampanię dla marki pre-paidowej 36.6 (Polkomtel). Zespół agencji 303 zdecydował się na kontynuowanie sprawdzonego formatu kreatywnego z udziałem superbohaterów. W dwóch kampaniach wystąpił TurboDumoMan, w kolejnej - Super Es. Najnowszą ofertę marki 36.6 promować będą trzy ciemnoskóre siostry Bezendu.
0 6 0 0 0 21.05.2010Wyniki Megapanel PBI/Gemius za marzec 2010Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2010.
0 1 0 0 0 21.05.2010„Kreacje dla Twojego wnętrza” – nowa kampania marki Dekoral FashionMarka Dekoral Fashion rozpoczyna nową kampanię reklamową. Nowe hasło marki, które towarzyszyć będzie wszystkim działaniom komunikacyjnym, brzmi „Kreacje dla Twojego wnętrza ”.
0 1 0 0 0 21.05.2010Sugar & Spice Public Relations wypromuje markę Bodyych DesignAgencja Sugar & Spice Public Relations podpisała kontrakt dotyczący współpracy z projektantem i producentem oprawek okularowych - marką Bodyych.
0 1 0 0 0 21.05.2010Nośniki AMS w parkach handlowych M1 i IKEAAMS udostępnił nowe nośniki z 52 powierzchniami reklamowymi na terenach parków handlowych firmy Inter IKEA Centre Polska oraz 31 nowych powierzchni reklamowych na terenach i budynkach centrów handlowych M1 w całej Polsce. Inwestycje są realizowane w konsekwencji wygranych w ubiegłym roku konkursów ofert.
0 1 0 0 0 21.05.2010Polki przejmują rolę lekarzy rodzinnychWg badań MPG Intelligence Polki są faktycznymi „lekarzami pierwszego kontaktu” w swoich rodzinach. To one decydują o postępowaniu w razie choroby członka rodziny.
0 1 0 0 0 21.05.2010Kraków i Szczecin na nośnikach Cityboard MediaCityboard Media wygrała przetargi publiczne na obsługę kampanii reklamowych Krakowa i Szczecina.