0 1 0 0 0 13.05.2010Clear Club – Pierwszy na rynku OOH program lojalnościowy13 maja firma Clear Channel Poland wprowadza pierwszy na rynku outdoorowym program lojalnościowy dla klientów indywidualnych – Clear Club.
1 1 0 0 0 13.05.2010Dog Chow – DOGadaj się z psemPies odgrywa w życiu człowieka różne role – z reguły jest przyjacielem i członkiem rodziny oraz kompanem zabaw dla dzieci, w przypadku singli staje się natomiast często partnerem życiowym, z którym łączą właściciela bardzo silne więzi emocjonalne. To tylko niektóre z wniosków płynących z badania „DOGadaj się z psem”, przygotowanego przez TNS OBOP dla firmy Purina. Zaprezentowano je na konferencji prasowej z okazji inauguracji V edycji Pucharu Polski w dogfrisbee – Dog Chow Disc Cup 2010.
0 1 0 0 0 13.05.2010On Board PR Ecco Network dla MTV Networks PolskaSpółka MTV Networks Polska powierzyła agencji On Board PR Ecco Network wsparcie działań public relations prowadzonych w związku ze startem pasma Comedy Central Family na kanale VH 1 Polska.
0 1 0 0 0 13.05.2010Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży – nowa akcja „M jak Mama”Miesięcznik „M jak Mama” rozpoczyna na łamach czerwcowego wydania (w sprzedaży od 14 maja) akcję społeczną „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”.
0 1 0 0 0 13.05.2010InCiti realizuje kampanię reklamową bielskiej galerii handlowej Tkalnia1 maja rozpoczęła się kampania reklamowa galerii handlowej Tkalnia w Bielsku-Białej. Galeria zlokalizowana będzie w centrum miasta, a jej otwarcie przewidywane jest na na IV kwartał 2011 r.
0 1 0 0 1 13.05.2010Lukas Bank promuje kredyt gotówkowy dla małżeństwLukas Bank rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje zaciąganie kredytów gotówkowych przez małżeństwa.
0 1 0 0 0 13.05.2010Aster: wyciśnij 100% z mundialu„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem Aster rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR, umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek. Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.
0 1 0 0 1 13.05.2010Osoby częściej korzystające z Internetu częściej czytują też codzienną prasę, czasopisma, a także słuchają radiaInternet – wbrew obiegowym opiniom – nie wpływa negatywnie na korzystanie z innych typów mediów: prasy drukowanej i radia. Przeciwnie, osoby częściej korzystające z Internetu częściej czytują też codzienną prasę, czasopisma, a także słuchają radia. Wskazują na to wyniki ostatniego badania Ipsos.
0 1 0 0 0 13.05.2010Startuje wiosenno-letnia kampania firmy HusqvarnaRozpoczęła się ogólnopolska, wiosenno-letnia kampania firmy Husqvarna oraz jej marek: Husqvarna i Gardena, liderów na rynku w zakresie pielęgnacji zieleni: na balkonie, w ogrodzie czy w lesie. Do końca czerwca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych wyemitowanych będzie ok. 2000 spotów reklamowych.
0 1 0 0 0 13.05.2010Media Markt ogłasza koniec kryzysuSieć Media Markt 14 maja br. rozpoczyna nową akcję marketingową pod krzepiącym hasłem „Koniec kryzysu”.