0 1 0 0 0 11.05.2010Iplex.pl – zmiana modelu biznesowego zwiększyła oglądalnośćPonad 1 mln 400 tys. unikalnych użytkowników – tyle według badania gemiusTraffic zarejestrował serwis z filmami Iplex.pl w pierwszym kwartale od swego startu w nowej formule. Wynik ten uzyskano dzięki zaoferowaniu użytkownikom wszystkich filmów za darmo.
2 1 0 0 0 11.05.2010Kampania Warty „Statystyczny Polak nie istnieje”Z początkiem maja Warta rozpoczęła kampanię reklamową „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Celem akcji jest promocja produktów komunikacyjnych Warty oraz pokazanie klientom, że warto się ubezpieczać. Oferta adresowana jest przede wszystkim do kierowców, dla których ważna jest jakość produktu i kompleksowa obsługa.
1 1 0 0 0 11.05.2010Konkurs Banku Millennium na YouTubeBank Millennium rozpoczyna niestandardową promocję Konta Internetowego. Konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 180 tys. zł, organizowany jest wspólnie z YouTube.
0 1 0 0 0 11.05.2010Egzo Group dla Gino RossiOd początku maja agencja Egzo Group pracuje dla Gino Rossi. Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, której wizerunek jest właśnie odświeżany.
0 1 0 0 0 11.05.2010Mini promuje się w Krakowie1 maja rozpoczęła się miesięczna kampania outdoorowa promująca otwarcie pierwszego salonu i serwisu samochodów Mini w Krakowie.
0 1 0 0 0 11.05.2010Raport FreshMail: „CSS w e-mail marketingu”Zespół specjalistów z firmy FreshMail prezentuje obszerny poradnik dotyczący zastosowania technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Pozwoli on koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów.
0 1 0 0 0 11.05.2010Opcom dla Bruno BananiAgencja interaktywna Eskadra Opcom uruchomiła globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men – nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble.
1 1 0 0 0 11.05.2010Kampania społeczna skierowana do motocyklistówRozpoczyna się kampania społeczna pt. „Nie zamieniaj jednośladu na wieloślad”, której celem jest zwrócenie uwagi motocyklistów na skutki zbyt szybkiej i niebezpiecznej jazdy.
0 1 0 0 0 11.05.2010Value Media wygrywa przetarg na strategię i obsługę mediową NeckermannaDom mediowy Value Media będzie odpowiadać za całą strategię i obsługę mediową biura podróży Neckermann Polska, jednego z czołowych touroperatorów.
1 1 0 0 0 11.05.2010Kampania Knorra z udziałem Katarzyny HermanPod hasłem „Mój sposób na…” rozpoczęła się kampania Knorra przygotowana przez Lowe GGK Warszawa. W roli głównej występuje znana aktorka Katarzyna Herman wraz ze swoją rodziną – partnerem życiowym Tomaszem Brzozowskim oraz synem Leonem.