2 1 0 0 0 7.05.2010Testardo Gram z nową odsłoną kampanii PKO Bank PolskiNależąca do Grey Group agencja Testardo Gram zwyciężyła w wewnętrznym przetargu na kampanię nowego kredytu hipotecznego PKO Bank Polski. Koncepcja reklam bazuje na popularnym nurcie reality shows, których uczestnicy prezentują swoją domową codzienność.
0 1 0 0 0 7.05.2010Wojna płci na murawie – ruszyła piłkarska Leitz LeagueW związku ze zbliżającym się Mundialem 2010 firma Esselte zainaugurowała polską edycję gry Leitz League. Aplikacja ma za zadanie zwiększenie rozpoznawalności marki i jej produktów wśród internautów. Mechanizm rozgrywki opiera się na obalaniu popularnego stereotypu, że piłka nożna to sport przeznaczony wyłącznie dla mężczyzn.
0 1 0 0 0 7.05.2010Przejdź na zieloną stronę z Vattenfall i Blue GrassSprzedawca energii elektrycznej – Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. we współpracy z agencją reklamową Blue Grass promuje swój najnowszy ekologiczny produkt. W kwietniu br. rozpoczęła się kampania wspierająca sprzedaż energii wytwarzanej ze źródeł odnawialnych.
0 1 0 0 0 7.05.2010Kolejny wirtualny doradcaCeramika Paradyż unowocześniła swój serwis internetowy, wprowadzając postać Karoliny – wirtualnego doradcy. Odwiedzający stronę internetową firmy mogą otrzymać informacje o interesujących produktach, zadając pytanie elektronicznemu ekspertowi. Projekt zrealizowała firma Stanusch Technologies.
0 1 0 0 0 7.05.2010Premiera Sugar & Spice Public Relations6 maja oficjalnie rozpoczęła działalność agencja Sugar & Spice Public Relations. Na czele agencji stoją byli dziennikarze biznesowi – Tomasz Kamyk i Adam Bodziak.
4 1 0 0 0 6.05.2010Sześć nagród Promax/BDA dla europejskich zespołów kreatywnych Turner BroadcastingZespoły kreatywne Turner Broadcasting Europe zdobyły sześć nagród „Muse of Creativity” w konkursie organizacji PromaxBDA, za innowacyjne animacje na antenie i kampanie wizerunkowe prowadzone poza anteną.
0 1 0 0 0 6.05.2010Just Health Club z Pfizerem przeciw pneumokokomAgencja przygotowała strategię oraz kreację kolejnej odsłony kampanii społecznej, której celem jest popularyzacja szczepień najmłodszych dzieci przeciw chorobom pneumokokowym.
1 1 0 0 0 6.05.2010Agencja Young & Rubicam przygotowała nowy spot iPlusaAgencja Young & Rubicam przygotowała nowy spot dla Polkomtela, dotyczący oferty mobilnego internetu iPlus – 137 GB.
0 1 0 0 0 6.05.2010Kampania reklamowa środka przeciwbólowego MIGTrwa kampania nowego preparatu przeciwbólowego MIG, produkowanego przez firmę Berlin-Chemie/Menarini.
0 1 0 0 0 6.05.2010Shopping Show, czyli jak kupuje nowe pokolenieOd jesieni ub.r. w największych galeriach handlowych w Polsce konsultanci agencji Rubikom Strategy Consultants badali polskich konsumentów w zakresie preferencji, reakcji na trade marketing oraz sposobów dokonywania decyzji zakupowych w sieciach detalicznych. Szczegółowy raport z badań Shopping Show zaprezentowany zostanie po raz pierwszy podczas festiwalu mody Fashion Week Poland, który odbędzie się w Łodzi w dniach 7–11 maja 2010 r.