0 1 0 0 0 5.05.2010Adweb dla Loycon Business SolutionsAgencja interaktywna Adweb zaprojektowała witrynę internetową, ulotki, reklamy prasowe i prezentację multimedialną dla Loycon Business Solutions – firmy projektującej i wdrażającej programy lojalnościowe.
0 1 0 0 0 5.05.2010Expansja dla marki ValfruttaTrwa kampania oudoorowa marki Valfrutta, obejmująca zasięgiem pięć największych miast w Polsce. Towarzyszą jej akcje samplingowe w wybranych sklepach. Głównym celem kampanii jest przypomnienie o obecności marki na rynku polskim.
1 1 0 0 0 5.05.2010Zwierzaki promują zdrapki w RealuW najnowszej odsłonie kampanii sieci Real zwierzaki reklamują zdrapki, którymi premiowane są zakupy w hipermarkecie. Pomysł i realizacja trzeciego odcinka sagi są dziełem agencji reklamowej 4Frame.
0 1 0 0 0 5.05.2010Pierwsze w Polsce emisje telewizyjne w 3D w Canal+W niedzielę, 16 maja, po raz pierwszy w historii telewizji w Polsce Canal+ pokaże pełnometrażowy film w trójwymiarze i w standardzie HD. Dzień wcześniej widzowie zobaczą trójwymiarową relację na żywo z meczu piłkarskiej Ekstraklasy.
0 1 0 0 0 5.05.2010Zmiana agencji reklamowej Grupy Statoil w PolsceOd kwietnia nową agencją grupy Statoil w Polsce została grupa McCann Worldgroup Polska, która zastąpiła agencję Communication Unlimited obsługującą Statoil w Polsce przez ostatnie 3 lata.
0 1 0 0 0 5.05.2010SoInteractive dla Comarch ERPRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej rozwiązania Comarch ERP – „Ty też możesz być liderem w swojej branży”. Oferta skierowana jest przede wszystkim do średnich i dużych przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 5.05.2010Lorenz poszerza grupę ambasadorów marki Nic Nac’sFirma Lorenz kontynuuje promocję orzeszków Nic Nac’s z wykorzystaniem rekomendacji konsumenckich. Po kampanii przeprowadzonej w 2009 roku – do testowania została zaproszona kolejna grupa Ekspertów Streetcomu.
1 1 0 0 0 4.05.2010Smakowity procent do wzięciaWystartowała nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego - kolejny odcinek serialu reklamowego o rodzinie Nowaków. W ten sposób Bank buduje wizerunek dostępnej instytucji finansowej dla każdego, w szczególności dla osób, które do tej pory nie korzystały z rachunków.
0 1 0 0 0 4.05.2010Nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR 2010 rozdane27 kwietnia podczas gali w warszawskim Teatrze Dramatycznym zostały rozdane nagrody Klubu Twórców Reklamy. Przedstawiamy listę nagrodzonych.
0 1 0 0 0 4.05.2010Nowi klienci Twenty Four Seven PRAgencja Twenty Four Seven PR pozyskała dwóch nowych klientów: OTTO Polska – obecnie największe i najprężniej rozwijające się polskie biuro pośrednictwa pracy za granicą, oraz MonaVie – producenta popularnego za Zachodzie napoju odżywczego z brazylijskich jagód assai.