0 1 0 0 0 4.05.2010Rekordowa liczba autobusów w kampanii Banku Zachodniego WBKKampania na prawie 150 autobusach w 60 miastach rusza 4 maja. Zachęca ona przedsiębiorców do przeniesienia konta firmowego do Banku Zachodniego WBK. Wykorzystano w niej największe dostępne powierzchnie na autobusach, w tym formaty typu „busboard + fullback”. Realizatorem jest firma Business Consulting, na zlecenie domu mediowego Universal McCann.
0 1 0 0 0 4.05.2010Ruszył program lojalnościowy SizeerClubWielomarkowa sieć sklepów Sizeer uruchomiła program lojalnościowy SizeerClub, w którym można zyskać rabaty na kolejne zakupy, nagrody rzeczowe, bilety na liczne wydarzenia, a także inne niespodzianki.
1 1 0 0 0 30.04.2010„Przyjemność” – telewizyjna kampania reklamowa KFCRestauracje KFC wprowadzają do karty dań nową propozycję – łagodną przekąskę Golden Bites. Wiosennej ofercie promocyjnej, która trwać będzie do końca maja, towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa „Przyjemność”.
1 3 0 0 0 30.04.2010„Poznaj zdanie o Polakach” – nowa kampania marki Tyskie„Poznaj zdanie o Polakach” – pod takim hasłem 1 maja rozpocznie się nowa kampania promocyjna marki Tyskie. Celem akcji jest pokazanie Polakom, co tak naprawdę myślą o nas obcokrajowcy oraz podkreślenie faktu, że to co polskie jest doceniane nie tylko w kraju, ale i za granicą. Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 30.04.2010Tesco laureatem KTR 2010Tesco znalazło się w gronie laureatów Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Złoto wśród reklam radiowych w kategorii Usługi publiczne i detaliczne otrzymał spot „Ziemia”. W tej samej kategorii wśród reklam telewizyjnych na brąz zasłużyła seria prac „Wiosna, Korzeniowski”.
0 1 0 0 1 30.04.2010„Era Nadaje Rytm” – nowy projekt Novimedia CP dla abonentów Era GSM„Era Nadaje Rytm” to nowy magazyn skierowany do młodych abonentów Ery (PTC) zainteresowanych muzyką.
1 1 0 0 0 29.04.2010Ruszyła kampania napojów GrappaOd początku kwietnia trwa kampania telewizyjna napojów Grappa, zaplanowana na dwa miesiące. To pierwsza w historii marki komunikacja ATL z konsumentami. Jej głównym celem jest przedstawienie napojów szerokiemu odbiorcy, a także walka o wzrost udziałów rynkowych w kategorii CSD.
1 1 0 0 0 29.04.2010Szyc klika z AxeWłaśnie rozpoczyna się najnowsza kampania marki Axe – „Klikasz?”. Już dziś (29 kwietnia) odbędzie się premiera spotu reklamowego na oficjalnym kanale Axe na YouTube. Twarzą marki Axe i „ambasadorem klikania” w Polsce zostanie Borys Szyc. Jednocześnie 20 tys. klikerów (gadżet Axe) trafi w ręce najszybszych fanów za pośrednictwem Facebooka.
0 1 0 0 0 29.04.2010Srebrny KTR w rękach Partner of PromotionAgencja Partner of Promotion otrzymała srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010. Nagrodę w kategorii Działania PR zdobyła kampania „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”, realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
0 1 0 0 0 29.04.2010Stary Browar i Blow Up Hall nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010Stary Browar oraz hotel Blow Up Hall, razem z warszawską agencją slick Design Roberta Mendla, otrzymały dwie nagrody za identyfikację wizualną w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010.