1 1 0 0 0 21.04.2010Red8 pobudza z kawą KopikoW telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na rynek kawy Kopiko (Storck Polska). Akcję przygotowała agencja Red8.
0 1 0 0 0 21.04.2010PR Solutions dla CineRental.plAgencja PR Solutions rozpoczęła współpracę z CineRental.pl – wypożyczalnią sprzętu do produkcji filmowej i telewizyjnej. Podpisana umowa ma charakter projektowy i dotyczy wsparcia w obszarze media relations w związku z rebrandingiem serwisu.
0 1 0 0 0 20.04.2010Data Solutions zaprasza do ambasady Douwe EgbertsRozpoczęła się druga edycja programu „Zostań ambasadorem Douwe Egberts”, przygotowanego przez agencję marketingu relacji Data Solutions. Kampania ma budować relacje z odbiorcami marki, która należy do portfolio firmy Sara Lee Coffee&Tea, jednego z głównych klientów Data Solutions.
0 1 0 0 0 20.04.2010Freszlab dla 3BiTW kwietniu wystartowała strona internetowa www.bitometr.pl wraz z konkursem dla konsumentów batona 3BiT. Jest ona elementem strategii komunikacji na 2010 r., opracowanej przez Freszlab dla marki 3BiT.
1 1 0 0 0 20.04.2010Sante zmienia wizerunek„Trzeba mieć zdrowie, aby być kobietą” – to hasło nowego spotu reklamowego Sante. 19 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa producenta zdrowej żywności. Kreacją reklamy zajęła się agencja Icon Advertising Unlimited; za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediapol.
0 1 0 0 0 20.04.2010Laur Infotela dla www.contactcenter.plSerwis korporacyjny Contact Center, największej firmy outsourcingowej w branży call/contact center w Polsce, przygotowany przez agencję OS3 multimedia zwyciężył w XII edycji ogólnopolskiego Konkursu o Laur Infotela.
0 1 0 0 0 20.04.2010ConTrust dla Ecco WalkathonuAgencja ConTrust podjęła współpracę z firmą Ecco, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji EccoO Walkathonu.
0 1 0 0 0 20.04.2010Liberty Direct rozszerza kampanię CSRLiberty Direct rozpoczyna akcję „Taksówka z fotelikiem” w siódmym mieście Polski – Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy czteromiesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami, a także edukowanie opiekunów w zakresie bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.
0 1 0 0 0 20.04.2010Nowa kampania Streetcom dla LegoEkspertki Streetcom oraz ich dzieci otrzymały do testowania zestawy Lego Duplo. Mają się przekonać, jak duży wpływ na rozwój dziecka ma zabawa klockami.
0 1 0 0 0 20.04.2010Wizerunkowa kampania marki IsoverW kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Isover – „Zawodowo obniżamy Twoje wydatki”.