1 1 0 0 0 30.03.2010Nowa kampania marek Bosch oraz FinishBosch oraz Finish (dawny Calgonit) rozpoczęły wspólną telewizyjną kampanię reklamową pod tytułem „Nie za wodna”.
1 1 0 0 0 30.03.2010Premiera najnowszego spotu reklamowego New YorkerPierwszego kwietnia 2010 r. odbędzie się europejska premiera spotu reklamowego „Bedouin”, promującego markę New Yorker. Wydarzenie to uczci otwarcie 777. sklepu tej marki na świecie.
0 1 0 0 0 30.03.2010Garfield bohaterem wiosennej kampanii marki ChipicaoW marcu rozpoczęła się kampania reklamowa marki rogalików Chipicao z portfolio Chipita Poland. W akcji posłużono się wizerunkiem znanego z komiksów i kreskówek kota Garfielda. Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 18 kwietnia. Wspierać ją będzie kampania prasowa oraz internetowa.
0 1 0 0 0 30.03.2010Powstał raport o użytkownikach mobilnego InternetuMiłośnicy, Obyci i Bierni... Kobiety czy mężczyźni? Z kablem czy bez? Kim jest polski internauta, czego szuka on-line i do czego jest mu potrzebna Sieć? Znamy już wyniki projektu badawczego „Mobilność 2010”, w który zaangażowana była agencja Oriaq wchodząca w skład Grupy IQS.
0 1 0 0 0 30.03.2010Emarketing Experts promuje Złotego Zajączka LindtAgencja Emarketing Experts wzięła udział w realizacji nowej odsłony konkursu marki Lindt – Złoty Zajączek. Konkurs został przygotowany przez Onet. Zadaniem uczestnika jest upolowanie jak największej liczby złotych zajączków w różnych miastach Polski, których ulice widoczne są na mapach Zumi. Konkursowi towarzyszy kampania banerowa w ramach serwisów portalu Onet.pl.
1 1 0 0 0 30.03.2010Joanna Brodzik w kampanii 1% Fundacji Synapsis„Przyszłość dzieci z autyzmem zależy także od Ciebie. Otwórz im drogę do normalnego życia” – takim hasłem Fundacja Synapsis przekonuje podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz swoich podopiecznych. Tegoroczne wpływy z 1% Fundacja przeznaczy na wczesne wykrywanie autyzmu oraz terapię osób z tym zaburzeniem.
0 1 0 0 0 30.03.2010Walk Group wpiera UNICEFGrupa marketingowa Walk zrealizowała dla UNICEF-u polską edycję międzynarodowego projektu World Longest Toilet Queue, prowadzonego z okazji Światowego Dnia Wody. Celem działań było zwrócenie uwagi Polaków na światowy problem dostępu do wodny pitnej i toalet. Głównym punktem akcji był happening zorganizowany 22 marca w centrum Warszawy. Do przygotowanej specjalnie toalety ustawiła się najdłuższa w Polsce kolejka.
0 1 0 0 0 30.03.2010Monier inspiruje na wiosnęFirma Monier, producent systemów dachowych Braas i RuppCeramika, rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Zakupem powierzchni, planowaniem emisji oraz stworzeniem kreacji reklamowych zajął się dom mediowy Cormedia.
1 1 0 0 0 29.03.2010Czerwonoarmiści w najnowszej kampanii SimplusaRusza kolejna kampania reklamowa marki Simplus, wykorzystująca „filmowy” format kreatywny. Tym razem spoty stylizowane są na czasy zimnej wojny. Celem akcji jest zaprezentowanie najnowszej oferty marki – „Pół na pół”.
0 1 0 0 0 29.03.2010MRM Worldwide i gra wielkanocna WedlaAgencja interaktywna MRM Worldwide jest autorem nowej odsłony gry dla Cadbury Wedel, nawiązującej do świąt wielkanocnych. Jest ona dostępna dla posiadaczy telefonów iPhone i dla internautów na platformie www.zlapjajka.pl. Nowa wersja gry wsparta jest kampanią internetową.