0 1 0 0 0 29.03.2010Salt & Pepper dla marki BoschAgencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną elektronarzędzi ogrodowych marki Bosch, pod hasłem „14 dni kuszenia”. W sklepach Castorama pojawiły się plakaty, ulotki i specjalne owijki na palety, z zachętą do bezpłatnego, dwutygodniowego testowania produktów Bosch.
0 1 0 0 0 29.03.2010Agencja PR Grass Roots z Xevin InvestmentsAgencja PR Grass Roots rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z Xevin Investments. Agencja zajmie się obsługą nowo powstałej spółki Interactive Research Center, która powstała wskutek przeobrażenia projektu naukowego Wyszukali.pl.
0 1 0 0 1 29.03.2010Puma reklamuje się w szkołach„Love Equals Football” – pod takim hasłem 1 kwietnia zacznie się prowadzona w ramach kampanii wizerunkowej Puma „L = F” akcja promocyjna tej marki, zorganizowana przez POS Media Poland. Akcja potrwa do 30 kwietnia i obejmie swym zasięgiem szkoły średnie w wyselekcjonowanych miastach Polski.
1 1 0 0 0 29.03.2010Rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki OkocimCarlsberg Polska oraz agencja reklamowa Red8 Communications Group promują wizerunek piwa Okocim w humorystycznej konwencji filmu gangsterskiego z lat dwudziestych.
0 1 0 0 0 29.03.2010Blue Angels dla Radia Złote PrzebojeKońcem marca rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, której hasło przewodnie to „Muzyka, którą kochasz!”.
0 1 0 0 0 29.03.2010Badanie TV Caleidoscope po raz kolejny realizowane przez MPGDom mediowy MPG przeprowadził kolejną falę badania wizerunku stacji telewizyjnych TV Caleidoscope.
0 1 0 0 0 29.03.2010Ruszyła kampania wprowadzająca markę Right GuardAgencja reklamowa Albedo Marketing wspiera wprowadzenie marki Right Guard.
0 1 0 0 1 29.03.2010Platforma Świat Pampers – Grupa Saatchi & Saatchi dla Procter & GambleOd początku stycznia prowadzona jest kampania komunikacyjna dla marki Pampers. Ma ona poinformować mamy o pojawieniu się nowej platformy internetowej Świat Pampers www.pampers.pl, a także promować tę stronę jako nową jakość wśród portali parentingowych.
0 1 0 0 0 29.03.2010Think Kong poprowadzi działania interaktywne dla AdobeAgencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) wygrała konkurs na realizację działań komunikacyjnych w Internecie dla polskiego oddziału firmy Adobe Systems Incorporated – jednego z największych na świecie producentów oprogramowania komputerowego.
1 1 0 0 1 29.03.2010Dziadki – dziatkomRozpoczęła się szósta edycja kampanii społecznej Fundacji Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Życia. Zorganizowano ją pod hasłem „Dziadki – dziatkom! Pielęgnujemy więź międzypokoleniową”. Ambasadorem akcji został znany aktor telewizyjny i teatralny, Jan Kobuszewski z rodziną. Celem kampanii była afirmacja wartości rodzinnych, promocja dobrych wzorców i budowanie przyjaznego klimatu wokół rodziny.