0 1 0 0 0 22.03.2010OBI powierza budżet ATL San MarkosRozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez agencję San Markos (www.sanmarkos.pl) dla sieci marketów OBI. Kampania pod hasłem „Sezon na...” obejmie telewizję, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 22.03.2010MPG wskazuje na niską świadomość ekologiczną polskich konsumentekDom mediowy MPG przeprowadził analizę postaw proekologicznych polskich konsumentek w wieku 25–54 lat, mieszkających w miastach, na tle mieszkanek innych krajów Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 22.03.2010ZooM dla Chitininu ExtraAgencja ZooM Advertising została wybrana przez firmę farmaceutyczną Krotex Poland Sp. z o.o. do realizacji działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na rynek Chitininu Extra – środka wspomagającego odchudzanie. ZooM Advertising jest autorem programu komunikacyjnego, który zakłada realizację działań z obszarów public relations i marketingu interaktywnego.
0 1 0 0 0 22.03.2010Active Pharma nawiązała współpracę z MedforumActive Pharma – firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu farmaceutycznego – nawiązała współpracę z Grupą Medforum, największą w Polsce platformą medialną skupiającą specjalistyczne portale medyczne.
0 1 0 0 0 22.03.2010Avon rozpoczyna program Hello Green TomorrowW ponad 65 krajach rozpoczęła się światowa kampania Avon na rzecz ochrony środowiska. Firma przekazała już pierwszy milion dolarów organizacji działającej na rzecz ochrony i odbudowy lasów deszczowych (The Nature Conservancy). Tym gestem Avon zainicjował projekt Hello Green Tomorrow.
0 1 0 0 0 22.03.2010Kolejna innowacja w portfolio marki BurnFirmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego. Produkt będzie obecny na rynku od kwietnia tego roku.
0 1 0 0 0 22.03.2010Tally Girl i jej króliczekSzwajcarska marka Tally Weijl rozpoczęła swą wiosenno-letnią kampanię „Totally Tally”. Wyraziste zdjęcia przyciągającej wzrok dziewczyny z różowym króliczkiem, maskotką Tally Weijl u boku pojawiły się w najbardziej uczęszczanych miejscach Warszawy.
1 1 0 0 0 22.03.2010Życie w biegu z ActimelemRozpoczęła się nowa kampania Actimela. Spot do niej przygotowała agencja Young & Rubicam.
0 1 0 0 0 19.03.2010„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.
0 2 0 0 0 19.03.2010Pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin w PolscePod hasłem „Właściwa opona zmienia wszystko” wystartowała pierwsza ogólnoświatowa kampania reklamowa marki Michelin. W Polsce rozpoczęła się ona dzisiaj.