1 1 0 0 0 26.01.2010Fabryka szczęścia Coca-Coli po raz trzeci (wideo)18 stycznia 2010 r. Coca-Cola zaprezentowała w Polsce trzecią część filmu reklamowego z serii „Happiness Factory”.
0 1 0 0 0 26.01.2010Dni Veneto w WarszawiePoczątek lutego w Warszawie upłynie pod znakiem włoskiej kultury, muzyki i kuchni. W dniach 1 i 2 lutego br. na Placu Konstytucji w Warszawie powstanie włoskie mini miasteczko, gdzie przedstawiciele regionu Veneto będą zachęcać warszawiaków do odwiedzenia tej części Włoch.
0 1 0 0 0 26.01.2010Polbank reklamuje kredyty dla firmPo półtorarocznej przerwie Polbank wraca z nową kampanią skierowaną do firm i promuje Linię Kredytową dla Małych Przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 26.01.2010UOKiK: Reklamy wprowadzały w błąd„Notebook z modemem za 1 zł”, „Najszybszy Internet w komórce. Bez limitu”; „Telefonia cyfrowa za 1 zł przez 2 miesiące” – m.in. takimi hasłami Aster, Vobis oraz operator sieci Era kusili konsumentów. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że spółki wprowadziły konsumentów w błąd i nałożyła karę finansową o łącznej wysokości ponad 9 mln zł.
0 1 0 0 0 26.01.2010„100 lat tradycji” – jubileuszowa kampania marki LajkonikJubileuszowe opakowania produktów, konkurs dla 100 małopolskich szkół, oraz seria wydarzeń i eventów uświetni obchody 100-lecia istnienia zakładu produkcyjnego marki Lajkonik w Skawinie. Koncepcję kampanii „100 lat tradycji” przygotowała i zrealizuje agencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Komunikacją PR w mediach zajmuje się agencja Q&A Consulting.
0 1 0 0 0 26.01.2010PDSA członkiem Izby Gospodarczej Reklamy ZewnętrznejStowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze wspólne działanie podjęte przez obydwa organy to obliczenie potencjału ilościowego rynku DS w Polsce.
0 1 0 0 0 26.01.2010500Solutions nowym klientem Neuron APRNeuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą 500Solutions. Zawarta umowa dotyczy opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej oraz bieżącego wsparcia w zakresie media relations.
0 6 0 0 0 26.01.2010Rada Reklamy podsumowuje rok 2009627 skarg na reklamy wpłynęło w ubiegłym roku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce. Jest to o 26 procent więcej skarg niż w roku 2008 (461 skarg). 624 skargi zostały złożone przez konsumentów, 3 przez podmioty gospodarcze. Komisja Etyki Reklamy, organ orzekający o zgodności przekazu reklamowego z Kodeksem Etyki Reklamy, podjęła w sumie 70 uchwał.
0 1 0 0 0 26.01.2010The Walt Disney Company bada „Pokolenie XD”Badanie młodzieży europejskiej, opublikowane przez The Walt Disney Company EMEA, identyfikuje nowe pokolenie świadomych cyfrowo dzieci. Dzieci te, które nie znają świata bez Internetu i są wyjątkowo świadome własnej przyszłości oraz przyszłości naszej planety, nazwano Pokoleniem XD – „cyfrowymi” dziećmi Pokolenia X, które urodziły się pomiędzy 1995 a 2001 rokiem.
0 1 0 0 0 26.01.2010Kolejna odsłona kampanii marki ŻywiecWojciech Waglewski jest bohaterem kolejnej odsłony kampanii komunikacyjnej marki Żywiec. Spot z jego udziałem zobaczyć można od poniedziałku, 25 stycznia.