0 1 0 0 0 27.01.2010ZooM dla marki GrześkiAgencja reklamowa ZooM Advertising zajmie się koordynacją działań z zakresu komunikacji BTL dla marki Grześki.
0 1 0 0 2 27.01.2010Wydawca „Marketing & More” zrezygnował z wydawania tytułuWydawca miesięcznika branżowego „Marketing & More” podjął decyzję o rezygnacji z dalszego wydawania tego czasopisma. Ostatnie wydanie ukazało się w grudniu 2009 r.
0 1 0 0 0 27.01.2010United PR realizuje dwa projekty dla Komisji EuropejskiejAgencja United PR, w ramach współpracy z siecią Ketchum Pleon, rozpoczęła pracę przy dwóch kampaniach społecznych realizowanych przez Komisję Europejską.
0 1 0 0 0 27.01.2010Medicus z ABC PromocjiAgencja ABC Promocji przeprowadziła w listopadzie i grudniu 2009 roku kampanię promocyjną aparatów słuchowych dla firmy Medicus Aparatura i Instrumenty Medyczne Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 27.01.2010NuOrder i E_misja Interactive 360 tworzą grupę marketingu zintegrowanegoNuOrder i E_misja Interactive 360 łączą swoje kompetencje tworząc NuOrder Group - grupę marketingu zintegrowanego. Dzięki tej fuzji, oferta nowej grupy obejmuje pełną obsługę komunikacji marek w mediach interaktywnych i zintegrowanych kampaniach wykorzystujących mechanizmy WoMM i social media.
1 1 0 0 0 26.01.2010Fabryka szczęścia Coca-Coli po raz trzeci (wideo)18 stycznia 2010 r. Coca-Cola zaprezentowała w Polsce trzecią część filmu reklamowego z serii „Happiness Factory”.
0 1 0 0 0 26.01.2010Dni Veneto w WarszawiePoczątek lutego w Warszawie upłynie pod znakiem włoskiej kultury, muzyki i kuchni. W dniach 1 i 2 lutego br. na Placu Konstytucji w Warszawie powstanie włoskie mini miasteczko, gdzie przedstawiciele regionu Veneto będą zachęcać warszawiaków do odwiedzenia tej części Włoch.
0 1 0 0 0 26.01.2010Polbank reklamuje kredyty dla firmPo półtorarocznej przerwie Polbank wraca z nową kampanią skierowaną do firm i promuje Linię Kredytową dla Małych Przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 26.01.2010UOKiK: Reklamy wprowadzały w błąd„Notebook z modemem za 1 zł”, „Najszybszy Internet w komórce. Bez limitu”; „Telefonia cyfrowa za 1 zł przez 2 miesiące” – m.in. takimi hasłami Aster, Vobis oraz operator sieci Era kusili konsumentów. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że spółki wprowadziły konsumentów w błąd i nałożyła karę finansową o łącznej wysokości ponad 9 mln zł.