0 1 0 0 0 2.10.2009Oriaq zbada funkcjonalność serwisów internetowych holdingu Infor PLSpółka Oriaq nawiązała współpracę z holdingiem Infor PL. Wspólne działania dotyczą badań funkcjonalności i użyteczności stron internetowych holdingu.
1 1 0 0 1 2.10.2009ING zachęca Amerykanów i Polaków do oszczędzaniaAmerykanom powiedzieliśmy, sami też pamiętajmy: kto oszczędza, ten ma! – mówi Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego. W ten sposób Bank zachęca Polaków do dalszego oszczędzania i promuje 5-miesięczną lokatę na 5,55% w skali roku.
0 1 0 0 0 2.10.2009Zone Club promuje reality show „Piękni naprawdę”Wraz z początkiem października rusza kampania mediowa kanału Zone Club promująca reality show "Piękni naprawdę".
0 1 0 0 0 2.10.2009Setlak PR z Zieloną PrzychodniąAgencja Setlak PR nawiązała współpracę z Zieloną Przychodnią, prywatną przychodnią mającą odziały w Londynie oraz Manchesterze.
0 1 0 0 0 2.10.2009Stabilis PR wspiera La PressioneLa Pressione - Agencja Hostess i Modelek zleciła Agencji Public Relations Stabilis PR przygotowanie strategii i realizację działań wizerunkowych.
0 1 0 0 0 2.10.2009Jesienna kampania reklamowa ENEL-MEDRusza kolejna kampania reklamowa Centrum Medycznego ENEL-MED. Jesienna akcja skierowana do mieszkańców Krakowa, Poznania i Wrocławia, ma na celu zwiększenie sprzedaży i budowanie wizerunku firmy jako marki premium.
0 1 0 0 0 2.10.2009Spot Eskadry Advertising pierwszy na podiumSpot telewizyjny „Pozytywnie nakręceni" wygrał pierwszy Przegląd Filmów Promocyjnych Miast i Regionów Promocity. Jury uznało go za najlepszą produkcję telewizyjną miast i regionów emitowaną w latach 2007-2009. Spot przygotowała Eskadra Advertising na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
1 1 0 0 0 2.10.2009Morski Studio Graficzne dla Poznańskiej Palarni Kawy AstraW Morski Studio Graficzne powstała koncepcja spotu telewizyjnego dla Poznańskiej Palarni Kawy Astra.
0 1 0 0 0 2.10.2009Polacy mają ponad milion kart PaybackPo dwóch tygodniach obecności na polskim rynku Programu Bonusowego Payback, w portfelach Polaków znalazło się już ponad milion aktywnych kart. W Niemczech taki wynik zanotowano dopiero po miesiącu działalności programu.
0 1 0 0 0 2.10.2009Animowane plakaty Maestro na citylightach AMSOgólnopolską kampanię promocyjną kart Maestro wspiera niestandardowe rozwiązanie przygotowane przez AMS – na wybranych wiatach pojawiły się „mrugające” plakaty.