0 1 0 0 0 28.09.2009Substance zaoferuje klientom obsługę mediowąSubstance, firma doradztwa marketingowego działająca od dwóch lat w grupie Starcom MediaVest, poszerzy zakres usług o planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 28.09.2009Primum PR dla Światowego Dnia Antykoncepcji 2009Primum Public Relations realizuje dla Bayer Schering Pharma działania towarzyszące obchodom Światowego Dnia Antykoncepcji (Word Contraception Day – WCD).
1 1 0 0 0 28.09.2009Podwójne SRU w HeyahKot Rysiek i pies Łinston w nowym bonusowym spocie reklamowym Heyah promują ofertę Podwójnego Doładowania.
0 1 0 0 0 26.09.2009Premierowy koncert „39/89 Zrozumieć Polskę” w Fabryce TrzcinyW najbliższy wtorek, 29 września, w warszawskiej Fabryce Trzciny odbędzie się premierowy koncert rozpoczynający trasę Łukasza L.U.C Rostkowskiego „39/89 Zrozumieć Polskę”. W ramach projektu artysta zaprezentuje spektakl muzyczny będący podróżą przez trudne półwiecze polskiej historii – lata 1939–1989.
0 1 0 0 0 25.09.2009PMT Marketing System wesprze Wydawnictwo Szkolne PWNWydawnictwo Szkolne PWN przeprowadzi akcję samplingową książek na jedenastu renomowanych wyższych uczelniach Polski. Akcja dotyczyć będzie Warszawy, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Krakowa, Lublina, Szczecina, Rzeszowa, Torunia, Łodzi i Białegostoku.
0 1 0 0 0 25.09.2009Resolutio rozpoczyna kampanię promocyjnąWe wrześniu rozpoczęła się jedna z pierwszych kampanii reklamowych na rynku usług doradczych z zakresu HR. Firma Resolutio przygotowała kampanię mającą na celu zwiększanie wiedzy odbiorców w dziedzinie nowoczesnych technik doradczych.
0 1 0 0 0 25.09.2009Pierwsza kampania portalu Giftsonline.plPierwsza kampania portalu Giftsonline.pl zacznie się już w październiku. W jej ramach na prawie stu nośnikach komunikacji miejskiej Metromedia w Warszawie promowane będą upominki świąteczne firm, które znalazły się w gronie wystawców Promo Gifts 2009. To pierwsze tego typu działanie w branży artykułów promocyjnych. Partnerem branżowym kampanii jest Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 25.09.2009MK Inwestycje, zamiast wystawić się na targach, urządza własnePo co pokazywać zdjęcie, skoro można pokazać całe osiedle, urządzając na nim targi, a dokładniej – targi w domach zamienionych przez wystawców w pawilony wystawowe. Na niecodzienny pomysł, który miał wypromować Osiedle Zagajnik w Katowicach-Zarzeczu, wpadli marketerzy katowickiego dewelopera MK Inwestycje. Targi aranżacyjne „Przedmieścia – tu wszystko jest na wyciągnięcie ręki”, połączone z dniami otwartymi Osiedla Zagajnik, były pierwszą imprezą otwierającą sezon deweloperski na Śląsku. Była to także pierwsza impreza o takiej formule, na którą zdecydował się deweloper.
0 1 0 0 0 25.09.2009Media Concept dla Synoptis PharmaDom mediowy Media Concept zaplanował i zakupił drugą odsłonę kampanii telewizyjnej suplementu diety Nursea Trawienie.
0 1 0 0 0 25.09.2009Debata „Venue Management – innowacje w polskich obiektach sportowych”Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. i NEC Europe Ltd. wraz z UM Olsztyn i OSiR-em Olsztyn zorganizowali kolejną debatę ekspercką z cyklu „Venue Management – innowacje w polskich obiektach sportowych”. Debata odbyła się 23 września br. w Olsztynie w restauracji Zakątki Europy przy ul. Żołnierskiej 13a. Uczestnikami debaty byli przedstawiciele władz Olsztyna, tamtejszego Ośrodka Sportu i Rekreacji, Rady Sportu, Komisji Sportu i Rekreacji, Rady Miasta Olsztyn oraz miejscowych klubów sportowych.