0 1 0 0 0 22.09.2009SARE: e-mail marketing w Gmailu skuteczniejszy o 41%Wskaźnik CTR dla newsletterów i mailingów reklamowych wysyłanych użytkownikom Gmaila wynosi 7,7% i jest aż o 41% wyższy od średniej. Natomiast odbiorcy utrzymujący swoją pocztę w Chello.pl najchętniej otwierają wiadomości o charakterze reklamowym – to wyniki badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mail marketingu firmę SARE.
0 1 0 0 0 22.09.2009„Gramy w zielone” – kampania ekologiczna BRE BankuPoczątkiem września br. rozpoczęła się kampania ekologiczna BRE Banku pod hasłem „Gramy w zielone”. Kampania z zakresu odpowiedzialnego biznesu związana jest z promowaniem dbałości o środowisko naturalne wśród pracowników banku.
0 1 0 0 0 22.09.2009Cityboard Media o wyborze standardu badań wspieranym przez IGRZCityboard Media zabiera głos w debacie dotyczącej standardu badań reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 22.09.2009Złoty Akant dla KSC SAKrajowa Spółka Cukrowa SA została nagrodzona statuetką Acanthus Aureus za najlepiej zaprojektowane stoisko wystawiennicze podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra-Food, odbywających się w Poznaniu w dniach 14-17 września 2009 roku.
0 1 0 0 0 22.09.2009dlaStudenta.pl poszukuje partnerów biznesowychMind Media - wydawca serwisu internetowego dla studentów dlaStudenta.pl - poszukuje partnerów biznesowych w największych ośrodkach akademickich w Polsce.
0 1 0 0 0 22.09.2009Europejski atak Starwood Hotels & ResortsW dniach 21-26 września 2009 r. 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszy w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące z oferowanych programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 22.09.2009Podsumowanie Promo Gifts 2009Zakończył się projekt Promo Gifts zorganizowany w dniach 8-10 września br. 2009 w salach konferencyjnych hotelu Felix w Warszawie. Impreza zgromadziła czołowe firmy z branży artykułów promocyjnych. Projekt wspierała kampania w mediach, działania w internecie oraz wysyłka zaproszeń. Organizatorem projektu była spółka Promo Gifts.
0 1 0 0 0 22.09.2009Ciszewski PR wspiera eSKYAgencja Ciszewski Public Relations SA nawiązała współpracę ze spółką eSKY.
0 1 0 0 0 22.09.2009FuturePR zbada wizerunek firmy Samsung w InternecieAgencja FuturePR, wchodząca w skład grupy marketingowej BrainJuice Group, rozpoczyna realizację projektu z zakresu Web PR dla firmy Samsung Electronics Polska, tym samym poszerzając portfolio swoich klientów.
0 6 0 0 0 22.09.200910-lecie Galerii Rusz na billboardach AMS w ToruniuJubileusz Galerii Rusz uświetniła wystawa „Ołowiany charakter”, która pojawiła się w centrum Torunia. Na dziesięciu specjalnie ustawionych na tę okazję billboardach AMS artyści zaprezentowali najnowsze prace.