0 1 0 0 0 16.09.2009She’s interactive, czyli marketing internetowy w wersji light15. października br. w Warszawie odbędzie się konferencja She’s interactive, organizowana przez Logicsearch (markę ARBOinteractive Polska). Konferencja skierowana jest do prywatnych przedsiębiorców, pracowników działów marketingu z sektora MSP oraz wszystkich zainteresowanych, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w realizacji kampanii internetowych.
3 1 0 0 1 16.09.2009Rusza kampania Media Markt z kabaretem Łowcy.BRozpoczął się pierwszy etap najnowszej kampanii Media Markt z udziałem kabaretu Łowcy.B, przegotowanej przez agencję reklamową Opus B.
0 1 0 0 0 16.09.2009MRM Worldwide i „Inny punkt widzenia” na nowego Saaba 9-3XW połowie września ruszyła internetowa kampania nowego Saaba 9-3X. Materiały do kampanii przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 1 0 0 0 15.09.2009Warszawa śladami Fryderyka ChopinaWszyscy, którzy w sobotę (5 września) spacerowali Krakowskim Przedmieściem lub w niedzielę (6 września) odwiedzili Łazienki Królewskie, mogli otrzymać niezwykłe audioprzewodniki – przewodniki po Warszawie śladami Fryderyka Chopina. To pomysł na promocję stolicy oraz jednego z najsłynniejszych warszawiaków.
0 1 0 0 0 15.09.2009Cruso PR dla marki NaturalisWe wrześniu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Produkty Naturalne, producentem kosmetyków marki Naturalis.
0 1 0 0 0 15.09.2009Jesienna odsłona kampanii Galerii MokotówWe wrześniu wystartowała „Perspektywa dla wdzięku” - jesienna odsłona kampanii Galerii Mokotów.
0 1 0 0 0 15.09.2009Nowy projekt Akademii Leona Koźmińskiego i GM SolutionsAkademia Leona Koźmińskiego wraz z firmą GM Solutions uruchomiła nowe studia podyplomowe - Zarządzanie Zespołem Sprzedaży.
0 1 0 0 0 15.09.2009Marka Strong na nośniku Sequence Media13 września ruszyła kampania piwa Strong, należącego do Grupy Żywiec. W kampanii wykorzystano mobilny nośnik - Mobilskyboard.
0 1 0 0 0 15.09.2009Ciszewski Financial Communications dla Kruk SACiszewski Financial Communications będzie odpowiedzialna za realizację kampanii public relations promującej dobrowolną spłatę należności dostosowaną do potrzeb dłużnika.
0 1 0 0 0 15.09.2009Nowa kampania wizerunkowa Intermaché15 września rusza nowa kampania wizerunkowa Intermaché, która będzie wsparta spotami w najważniejszych kanałach telewizyjnych w Polsce. Zmianie ulega również hasło sieci.