0 1 0 0 0 24.08.2009PZU najsilniejszą marką ubezpieczeniowąPZU cieszy się największym zaufaniem wśród ubezpieczycieli. Z raportu Marka ubezpieczeniowa wynika, że blisko połowa Polaków wskazała PZU jako markę godną polecenia.
0 1 0 0 0 24.08.2009Wizerunek firmy coraz bardziej zależny od aktywności pracowników w sieciAktywność pracowników w serwisach społecznościowych staje się coraz większym zagrożeniem dla wizerunku firm. Badania firmy doradczej Deloitte pokazują, że istnieje świadomość tego problemu, jednak wciąż pracodawcy nie podejmują odpowiednich działań mających zminimalizować ryzyko z nim związane. Zdaniem ekspertów Deloitte lekarstwem na ten stan rzeczy jest ustanowienie jasnych i precyzyjnych kodeksów etyki oraz zbiorów norm w firmach, które będą skutecznie chronić ich reputację, a więc także wartość na rynku.
0 1 0 0 0 24.08.2009Światło i ślubna suknia wśród ruin BonarkiPonad 400 zdjęć udało się zebrać w konkursie pt. „Zbieramy archiwalne zdjęcia Bonarki” zorganizowanym przez Bonarka City Center. Konkurs trwał od połowy lipca do połowy sierpnia, a jego celem było zebranie jak największej ilości archiwalnych fotografii okolic, gdzie budowana jest obecnie Bonarka City Center.
0 1 0 0 0 24.08.2009Kampania reklamowa nowej Kia C’eedTalent dwóch aktorów z kabaretu telewizyjnego Negliż oraz ciekawe spojrzenie reżysera, Tomka Nalewajka pozwoliły zamknąć w piętnastosekundowym spocie nowego modelu Kia C'eed ważne informacje, a w dodatku odrobinę „rejsowego” humoru i absurdu.
0 1 0 0 0 24.08.2009Deweloper Wawel Service podpisał umowę z Times Square Public RelationsAgencja Times Square Public Relations nawiązała współpracę z jednym z największych krakowskich deweloperów – Wawel Service sp. z o.o. – prowadzącym inwestycje również w Warszawie.
0 1 0 0 0 24.08.2009Piwa Strzelec Jasne, Strzelec Mocne i Cooler Lemon nagrodzone na Chmielakach w KrasnymstawieTrzy piwa produkowane przez Royal Unibrew Polska zostały nagrodzone w Konsumenckim Konkursie Piw podczas XXXIX Ogłólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów Chmielaki Krasnowstawskie 2009.
0 1 0 0 0 24.08.2009BlogDay 2009 w public relationsAutorzy bloga na temat public relations www.blogpr.pl z okazji zbliżającego się międzynarodowego dnia blogerów – BlogDay 2009, ogłaszają konkurs dla wszystkich osób fascynujących się PR i czytających blogi poświęcone tej tematyce.
1 1 0 0 2 24.08.2009Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie ma własne logoZainicjowane przez Grupę TP „Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie” zyskało logotyp, który będzie wykorzystywany przez sygnatariuszy porozumienia w działaniach komunikacyjnych i edukacyjnych.
0 1 0 0 0 24.08.2009Gortat w reklamie „Pij mleko! będziesz Wielki”21 sierpnia rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”, której organizatorem jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. W Hali Sportowej OSiR Wola w Warszawie zrealizowano spot reklamowy z udziałem gwiazdy koszykówki – Marcinem Gortatem. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, która od początku realizuje tę część projektu.
0 1 0 0 0 24.08.2009Burson-Marsteller w całym regionieBurson-Marsteller, wiodąca światowa agencja public relations i komunikacji, umocniła swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, podpisując umowy partnerskie w Rosji i krajach bałtyckich.