Espresso

31 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2009

„Does Poznan really know how?”, czyli promocja miast i regionów na Poznań PR

We wtorek 4 sierpnia o godzinie 18 w SPOT. przy ulicy Dolna Wilda 87, w Poznaniu odbędzie się kolejne spotkanie Poznań PR. Tym razem zaproszeni goście – Borys Fromberg (Biuro Promocji Miasta Poznania), Szymon Sikorski (PR Regionów), Sebastian Bykowski (Press-Service Monitoring mediów) oraz uczestnicy spotkania porozmawiają na temat sposobów promowania miast i regionów oraz o samej potrzebie tego typu działań.

30 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2009

Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-Pharm

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.

Poprzednie Następne