0 1 0 0 0 31.07.2009Bluetooth Marketing w ofercie agencji HigherAgencja reklamowa Higher umieściła na stałe w swojej ofercie nową formę kontaktu z klientem – Bluetooth Marketing.
0 1 0 0 0 31.07.2009Konferencja „Nowe trendy i strategie – marketing proekologiczny i ambush marketing”SK&S we współpracy ze stowarzyszeniem Global Advertising Lawyers Alliance oraz Harvard Business Review Polska zaprasza do udziału w konferencji poświęconej zagadnieniom marketingu proekologicznego oraz ambush marketingu w związku z imprezami sportowymi.
0 1 0 0 0 31.07.2009Grupa TP wybiera Euro RSCG SensorsGrupa TP wybrała Euro RSCG Sensors do stałej obsługi public relations marki Orange oraz jako jedną z trzech agencji dedykowanych do realizacji projektów dla Telekomunikacji Polskiej SA.
0 1 0 0 0 31.07.2009„Does Poznan really know how?”, czyli promocja miast i regionów na Poznań PRWe wtorek 4 sierpnia o godzinie 18 w SPOT. przy ulicy Dolna Wilda 87, w Poznaniu odbędzie się kolejne spotkanie Poznań PR. Tym razem zaproszeni goście – Borys Fromberg (Biuro Promocji Miasta Poznania), Szymon Sikorski (PR Regionów), Sebastian Bykowski (Press-Service Monitoring mediów) oraz uczestnicy spotkania porozmawiają na temat sposobów promowania miast i regionów oraz o samej potrzebie tego typu działań.
0 1 0 0 0 31.07.2009„Rozbij czekoladowy bank” – nowa promocja WedlaNowa promocja Wedla „ Rozbij czekoladowy bank” daje konsumentom szansę wygrania 100 000 zł lub jednej ze stu nagród po 1 000 zł.
0 1 0 0 0 31.07.2009Velvet odświeża markę AromaW połowie lipca, pod hasłem ‘Rozkosznie delikatny’, rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Aroma.
0 1 0 0 0 31.07.2009Koniec wojny o pilota?M, Shields, Report: Consumers Substituting Online TV for Cable, MediaWeek, 29.07.2009
0 1 0 0 0 30.07.2009Carlsberg Polska szkoli pracowników w ramach programu „Kapitał Ludzki”Ponad 1200 uczestników wzięło udział w szkoleniach w ramach "Programu Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Pracowników Carlsberg Polska" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
0 1 0 0 0 30.07.2009Momentum Worldwide i Neuro Device Group zakończyły realizację projektu badawczego w Super-PharmAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło realizację projektu badawczego analizującego zachowania konsumencie w miejscu sprzedaży, w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia (w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii), dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu – badanie miało więc charakter jakościowy z elementami ilościowymi.