0 1 0 0 0 30.07.2009„Nietolerancja dla Nietolerancji” – Aki Jones w kampanii społecznej27 lipca to termin startu kampanii społecznej poświęconej tematowi tolerancji. W kolejnych miesiącach prowadzone będą unikalne akcje sportowe wspierające kampanię.
0 1 0 0 0 30.07.2009Profesjonalnie o oknachW lipcu na rynku prasowym pojawił się nowy, bezpłatny kwartalnik „Profiokno”. Wydawcą czasopisma jest firma Aluplast. Projekt realizuje SKIVAK Custom Publishing.
0 1 0 0 0 30.07.2009Wirtualne spacery w Domoklik.plPortal Domoklik.pl udostępnił mechanizm Wirtualnych Wizyt.
0 1 0 0 0 30.07.2009Konkret PR dla firmy ElfaAgencja Konkret PR nawiązała współpracę projektową z polskim oddziałem firmy Elfa.
0 1 0 0 0 30.07.2009SMS-y wciąż najpopularniejsze – szczególnie wśród nastolatkówOkres wakacji to czas wzmożonych kontaktów, wykonanych rozmów telefonicznych i wysłanych SMS-ów. Popularność tych ostatnich nie maleje, przeciwnie. W 2007 roku wysłano ich na świecie około 2 bilionów, a rok później już ponad 3,5 biliona. Najnowsze badania konsumenckie potwierdzają, że era krótkich wiadomości tekstowych nie mija. SMS-y są szczególnie lubiane wśród nastolatków.
0 1 0 0 0 30.07.2009Zaskocz konsumenta… szybkością reakcjiD. Klein, Your Most Crucial Moment Comes When the Customer Calls, AdAge, 27.07.2009
0 1 0 0 0 29.07.2009Łódzka gra miejska z fotokodamiW minioną niedzielę w Łodzi odbyła się gra miejska pt. „Przestudiuj Łódź”. W zabawie zorganizowanej przez Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie oraz Biuro Promocji Uniwersytetu Łódzkiego wzięło udział ponad 300 uczestników. Byli to stypendyści Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia, którzy przyjechali do Łodzi na letni obóz naukowy.
0 1 0 0 0 29.07.2009Allegro Cup na żywo w nowych mediachFacebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których będzie można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która odbędzie się w dniach 30 lipca – 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt.
0 1 0 0 0 29.07.2009Peugeot kontynuuje współpracę z BlomediaBlomedia przedłuża współpracę z firmą Peugeot w zakresie prowadzenia bloga produktowego i testowania modelu 308 CC.
0 1 0 0 0 29.07.2009Wirtualny Spacer w pkt.plpkt.pl Polskie Książki Telefoniczne - wydawca książek telefonicznych oraz właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji - wprowadza Wirtualny Spacer - nowe narzędzie reklamowe dla firm z bazy pkt.pl.