0 1 0 0 0 13.07.2009Communication Unlimited dla Super-PharmW lipcu ruszyła kampania wyprzedażowa „Summer Sale” w sieci Super-Pharm Poland. Kreacja kampanii przygotowana została przez agencję reklamową Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 13.07.2009Debaty eksperckie NEC Venue InnovationAgencja Ciszewski Marketing Sportowy wraz z NEC Ltd. Europe oddział Polska zorganizowała w minionym miesiącu cykl debat w miastach realnie myślących o prawdziwym zarządzaniu obiektami sportowymi. Te miasta to: Lublin, Zgorzelec, Częstochowa.
0 1 0 0 0 13.07.2009Legia Warszawa w serwisie mikroblogowym Blip.plKibice wicemistrza Polski na bieżąco mogą obserwować teraz swoją ulubioną drużynę. W trakcie meczu, ale i po nim, gdy gasną światła reflektorów. Legia Warszawa jako pierwszy klub piłkarskiej ekstraklasy pojawiła się na Blipie.
0 1 0 0 0 13.07.2009Cyfrowe menuboardy w kawiarni GranellFirma DDS Poland we współpracy z BBD Cafe Service wdrożyła zarządzaną przez internet platformę cyfrowych menuboardów dedykowaną kawiarni Granell.
0 1 0 0 0 13.07.2009Powstała Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w InternecieBranża dojrzała do wprowadzenia standardu pomiaru radia w internecie – ocenili podczas spotkania przedstawiciele rynku radiowego powołując do życia Inicjatywę na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI).
0 1 0 0 0 13.07.2009Szkolenie dla pracowników DanoneW ramach programu Podziel się Posiłkiem, 16 czerwca Danone przygotował dla swoich pracowników szkolenie edukacyjne.
0 1 0 0 0 13.07.2009Agencja Zero,2 przygotowała kampanię prasową marki AudiZ początkiem lipca Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium: A4, A4 Avant i A4 allroad quattro. Wsparcie komunikacyjne stanowi kampania prasowa w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opiniotwórczych. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Zero,2 Inżynieria Marki.
0 1 0 0 0 13.07.2009Trzeci europejski oddział V2MediaSieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy.
0 1 0 0 0 13.07.2009Czego pragną e-przedsiębiorcy?Pozyskiwanie środków finansowych na prowadzenie e-biznesu oraz przygotowywanie biznes planu to tematy szkoleń, w których najchętniej wzięliby udział e-przedsiębiorcy. Takie są wyniki interaktywnej ankiety przeprowadzonej na portalu www.web.gov.pl przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
0 1 0 0 0 13.07.2009Firma Call2Action podpisała umowę z KolporteremW drodze na NewConnect Call2Action realizuje kolejne etapy strategii rozwoju. Firma podpisała umowę z Kolporter - Sieci Handlowe, spółką z Grupy Kolporter.