0 1 0 0 0 17.06.2009Rusza kampania edukacyjna „Sieciaki na wakacjach 2009”Już po raz czwarty Fundacja Dzieci Niczyje wraz z Fundacją Orange organizuje wakacyjno-piknikową kampanię edukacyjną „Sieciaki na wakacjach”, której zadaniem jest nauczenie dzieci i młodzieży bezpiecznego i efektywnego korzystania z Internetu.
0 1 0 0 0 17.06.2009DEMO Effective Launching dla marki Bakoma Twist15 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa przygotowana przez DEMO Effective Launching dla marki Bakoma Twist.
0 1 0 0 0 17.06.2009Szkoła Jazdy Subaru z agencją OmniProOmniPro rozpoczęła współpracę ze Szkołą Jazdy Subaru w ramach działu SJS Experience.
0 1 0 0 0 17.06.2009At Work dla Muzeum Historii Żydów PolskichDnia 16.06.2009 odbyła się uroczysta inauguracja portalu społecznościowego Wirtualny Sztetl, kolejnej platformy internetowej Muzeum Historii Żydów Polskich.
0 1 0 0 0 17.06.2009Rusza urodzinowa loteria redcoonWystartowała akcja promująca urodziny sklepu internetowego redcoon. W specjalnie zorganizowanej loterii do wygrania: Audi R8 na miesiąc, lot paraboliczny w Orlando, nurkowanie z rekinami na Lanzarote.
0 1 0 0 0 17.06.2009Momentum Worldwide rozbudowuje kompetencje badawczeAgencja Momentum Worldwide nawiązała partnerską współpracę z Neuro Device Group, firmą świadczącą usługi z zakresu zaawansowanych metod badawczych, opartych na technikach obrazowania mózgu, psychofizjologii, eye-trackingu i badań zmysłów. Pierwszym wspólnym projektem, który odbędzie się w najbliższym czasie, będą badania eye-trackingowe w punktach sprzedaży klientów Momentum Worldwide, a także badania dla firmy Korona, producenta świec.
0 1 0 0 0 17.06.2009W kryzysie kupujemy tańsze komórkiOstatnie miesiące wyraźnie pokazały wzrost zainteresowania telefonami ze średniej półki. Według danych internetowej porównywarki cen Okazje.info w maju najczęściej szukaliśmy telefonów, których cena nie przekracza 200 zł.
0 1 0 0 0 17.06.2009Reklamy Knorr w sieci IGA WorldwideNiecodzienna akcja reklamowa marki Knorr od niedawna prowadzona jest również wśród graczy. Kampanię reklamową przygotowała agencja AdAction.
0 1 0 0 2 17.06.2009Sekret Pilota F16 – rusza nowa kampania CisowiankiNowy spot telewizyjny emitowany jest od połowy czerwca. Podobnie, jak w roku ubiegłym, w ramach kampanii reklamowej Cisowianki w sezonie letnim 2009, kampania dotyczyć będzie największych stacji telewizyjnych.
0 1 0 0 0 17.06.2009Trwa konkurs Komisji Europejskiej na projekt nowego logo dla produktów ekologicznych UEDyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Komisji Europejskiej zaprasza wszystkich studentów grafiki i innych kierunków plastycznych z 27 państw członkowskich UE do udziału w unijnym konkursie na nowe logo.