0 1 0 0 0 16.06.2009Highlite PR wspiera SatelAgencja Highlite PR od czerwca rozpoczęła współpracę z firmą Satel
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowy wizerunek Palace VodkaPalace Vodka, którą produkuje Polmos Białystok, zmienia wizerunek.
0 1 0 0 0 16.06.2009VMG Net – nowa agencja interaktywna na rynkuNależąca do Vivien Media Group agencja interaktywna VMG Net z Poznania odświeża swój wizerunek i rozszerza działalność.
0 1 0 0 0 16.06.2009MediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanymZ analizy ilościowej danych z okresu od 1 stycznia 2008 r. do 29 maja 2009 r. wynika, że zainteresowanie mediów marketingiem szeptanym utrzymywało się na niezmienionym poziomie do marca 2009 r., kiedy to liczba publikacji na jego temat uległa podwojeniu.
0 1 0 0 0 16.06.2009Paralotna dla CH PromenadaAgencja Paralotna przygotowała kolejną odsłonę kampanii z cyklu "Bajkowy Świat Promenady".
0 1 0 0 0 15.06.2009Kampania Kubuś Waterrr w czasopismach Wydawnictwa EgmontRozpoczęła się kampania wody smakowej dla dzieci Kubuś Waterrr. Firma Tymbark podjęła współpracę z wydawnictwem Egmont, wydawcą najpopularniejszych czasopism dla dzieci. W ramach kampanii wiodące tytuły wydawnictwa zostały opakowane w zadrukowaną folię z reklamą wody Kubuś Waterrr.
0 1 0 0 0 15.06.2009ZigZap w prasie i w InternecieAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejna kampanię wizerunkową dla młodzieżowego kanału ZigZap.
0 1 0 0 0 15.06.2009Rusza kampania reklamowa KFC pod hasłem „Czego potrzebują kobiety?”Restauracje KFC wprowadzają do swojej oferty nową pozycję – gorącą kanapkę Toasted Twister. Kampanii telewizyjnej wspierającej ofertę towarzyszyć będzie promocja konsumencka oraz konkurs.
0 1 0 0 0 15.06.2009Arena Marki – nowy produkt Ciszewski Marketing SportowyCiszewski Marketing Sportowy podążając za trendami wyznaczonymi przez największe światowe agencje marketingowe wprowadził na polski rynek biznesu sportowego nowy produkt pod nazwą Arena Marki.
0 1 0 0 0 15.06.2009Kampania „Drogi zaufania” na nośnikach Jet LineNależąca do Jet Line sieć nośników Motorway (12 x 4m) po raz trzeci bierze udział w programie „Drogi zaufania”. W pierwszych dniach czerwca ruszyła kampania outdoorowa, organizowana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad pod hasłem „Bądź kierowcą godnym zaufania”.