0 1 0 0 0 7.04.2009Konkurs Kreatura 2009 rozstrzygniętyGrand prix XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura", organizowanego przez VFP Communications, przyznane zostało agencji 180heartbeats za pracę zrealizowaną dla Samsung Electronics Polska "Lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45". Najwięcej nagród otrzymała agencja Just - trzy statuetki. Orangeblue i K2 Internet zdobyły po dwie.
0 1 0 0 0 7.04.2009Martini Asti w portfolio XRS Nowe MediaBacardi Martini Polska po raz kolejny powierzyło obsługę rocznego budżetu marketingowego marki Marini Asti agencji XRS Nowe Media.
0 1 0 0 0 7.04.2009RWE zachęca do oszczędnego korzystania z energii elektrycznej w czasie świątecznej gorączkiZ okazji Świąt Wielkanocnych RWE w Polsce chce uświadomić Polakom, że energię można oszczędzać codziennie, także podczas przygotowań do świąt. Ogłoszenia prasowe pojawią się tuż przed świętami w dziennikach i tygodnikach.
0 1 0 0 0 7.04.2009Hoop Cola promuje nowy wizerunekMarka Hoop Cola zmienia swój wizerunek. „Odkręć się na innych” to hasło nowej kampanii marki.
0 1 0 0 0 7.04.2009Amako dla Marka KondrataAgencja Reklamowa Amako wykonała ekspozytory na wina dla Marka Kondrata.
0 1 0 0 2 7.04.2009MI Polska dla marki PosterisanKadeFarm Sp. z o.o. prowadzi ogólnopolską kampanię outdoorową dla marki Posterisan. W okresie od 1 do 30 kwietnia w największych miastach Polski zobaczyć można „Fachowca od tyłu” na 1143 tradycyjnych billboardach oraz winylach 6x3 m.
0 1 0 0 0 7.04.2009Wielka kumulacja na ekranach w TescoAtvertin, spółka z segmentu OOH, uruchomiła w kwietniu zintegrowany system digital signage w 29 hipermarketach sieci Tesco i rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym.
0 1 0 0 0 7.04.2009Nowe kampanie Betlej&Partners dla Zasada RoweryAgencja reklamowa Betlej&Partners stworzyła koncepcję i zrealizowała nową kampanię wizerunkową dla marki „Maxim” producenta rowerów Zasada Rowery, której platformą komunikacyjną jest formuła „Durable Bikes”.
0 1 0 0 0 7.04.2009Skivak Custom Publishing dla MB InteriorPoznańskie wydawnictwo Skivak Custom Publishing przygotowało pierwszy numer „Stolicy Meblarstwa” – dwumiesięcznika hurtowni meblarskiej MB Interior, skierowanego do klientów tej firmy.
0 1 0 0 0 7.04.2009Kampania Euro RSCG Warsaw dla marki VanishDo połowy kwietnia potrwa kampania telewizyjna przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Reckitt Benckiser i marki Vanish.