0 1 0 0 0 30.03.2009Domoteka wybiera magnifiCoDomoteka wybrała agencję Public Relations. Za działania związane z budową wizerunku centrum odpowiedzialna będzie agencja magnifiCo PR.
0 1 0 0 0 30.03.2009Stanowisko GG Network SA wobec odpowiedzi PBI i Gemius na list otwarty o zestawianiu witryn stacji radiowychZarząd GG Network odpowiada i podtrzymuje dotychczasowe stanowisko w sprawie słuchalności radia Open.fm.
0 1 0 0 0 30.03.2009Newton Media dla regionówFirma Newton Media – zajmująca się monitorowaniem mediów drukowanych i elektronicznych - uruchomiła w marcu nową usługę o nazwie „Region Media 2009”. Adresatami usługi są przedstawiciele administracji i sektora samorządowego. Osoby te są szczególnie zainteresowane otrzymywaniem bieżącej informacji na temat rozwoju regionów w Polsce, zwłaszcza w dobie spowolnienia gospodarczego.
0 1 0 0 0 30.03.2009„Okna z widokiem na oszczędność” – rusza kampania Stolbud WłoszczowaWraz z początkiem kwietnia rusza ogólnopolska kampania reklamowa producenta stolarki otworowej Stolbud Włoszczowa SA.
0 1 0 0 0 30.03.2009IDMnet i SMI rozpoczęły strategiczną współpracęOd kwietnia Internetowy Dom Mediowy NET (IDMnet) i SUPERMEDIA Interactive (SMI) rozpoczną strategiczną współpracę. Jej wynikiem jest zintegrowana oferta obejmująca usługi marketingu internetowego i mobilnego, skierowana do klientów zewnętrznych.
0 1 0 0 0 30.03.2009Konferencja „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży nieruchomości”20 kwietnia br., w hotelu Radisson SAS w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pt. „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży nieruchomości”.
0 1 0 0 0 30.03.2009Nowe narzędzia komunikacji dla AdobePrzeprowadzone działania na rzecz kampanii Acrobat 9 na rynku polskim, oprócz aktywności internetowych (kampania banerowa, e-mailing), obejmowały również realizację reklam prasowych w wybranych tytułach wraz z insertem prasowym w postaci 30-dniowej wersji próbnej programu.
0 1 0 0 0 30.03.2009Trzy nominacje dla Silesii w finale Solal Awards 2009Silesia City Center otrzymała trzy nominacje do fina-łu prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards 2009, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Silesia zdobyła 3 z 9 nominacji przyznanych centrom handlowym w Polsce.
0 1 0 0 0 30.03.2009Tomorrow doradza Lewiatan Business AngelsPolska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan zaprosiła firmę doradczą Tomorrow do współpracy z działającym przy niej klubem inwestorów - Lewiatan Business Angels (LBA). Tomorrow i LBA będą współpracować przy organizowanych przez klub konsultacjach marketingowych oraz zaplanowanych po nich szkoleniach dla przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 30.03.2009Martis dla RevaliduAgencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię dla marki Revalid.