0 1 0 0 0 11.03.2009Licytacja reklam w mediach AgoryMedia Agory przekazały miejsca reklamowe do licytacji na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział: „Dziecko”, „Poradnik Domowy”, „Gazeta Wyborcza” i jej sobotni dodatek „Wysokie Obcasy”.
0 1 0 0 0 11.03.2009Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowymUkazało się nowe wydawnictwo Motomarketing.pl. Jest ono jednocześnie poradnikiem dla kadr motoryzacji, jak i medium reklamowym.
0 1 0 0 0 11.03.2009„Muzyka z szatni” – przeboje piłkarzy Lecha PoznańJuż 13 marca odbędzie się premiera płyty skompilowanej przez zawodników Kolejorza - „Muzyka z szatni”.
0 1 0 0 0 11.03.2009Just dla UnibetJust w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna obsługę budżetu reklamowego marki Unibet.
0 1 0 0 0 11.03.2009Wiosenna kampania Vitaralu„Vitaral – dobry znajomy rodziny” to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu. Za realizację kampanii odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants.
0 1 0 0 0 11.03.2009Konsumenci poszukują w mediach rozrywkiUżytkownicy mediów chcą przede wszystkim się rozerwać. Coraz więcej z nich, w szczególności osoby młode, uważa komputer osobisty, a nie telewizor, za główne źródło rozrywki – wynika z międzynarodowego badania „Stan demokracji w mediach” zleconego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 0 0 11.03.2009Play zakończył przetarg na agencję ATLOd 1 marca Markę Play obsługują dwie agencje kreatywne Brain oraz Change Integrated.
0 1 0 0 0 11.03.2009Blue City kontynuuje współpracę z V&PAgencja Reklamowa V&P już trzeci rok z rzędu zajmie się obsługą full service warszawskiego centrum handlowego Blue City.
0 2 0 0 0 11.03.2009Paralotna dla AnimeksuAgencja Paralotna przygotowała kampanię promocyjną dla firmy Animex - Krakus.
0 1 0 0 0 11.03.2009Symetria blogujeW tym tygodniu agencja e-biznes Symetria dołącza do grona blogujących i uruchamia własny blog. Celem bloga jest promocja użytecznych rozwiązań w polskim Internecie, oraz ukazanie związku między użytecznością, a rentownością serwisów www.