0 1 0 0 0 6.03.2009Coffee Point nagrodzonyClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła wyróżnienie za nośnik reklamowy Coffee Point w kategorii Outdoor/indoor - Nośnik Roku 2009, przyznanego przez redakcję tygodnika „Media & Marketing Polska”.
0 1 0 0 0 6.03.2009Google Analytics Individual Qualification dla PerformanceMediaSpecjaliści PerformanceMedia udowodnili swoją wiedzę o systemie Google Analytics, otrzymując certyfikat Google Analytics Individual Qualification. Warunkiem otrzymania certyfikatu było zdanie testu, który obejmuje pytania z dziedziny analizy danych i wdrażania Google Analytics.
0 1 0 0 0 6.03.2009Wystartowała kampania reklamowa AntyradiaZ początkiem marca pod hasłem „Rockowo bezkompromisowi” w Warszawie ruszyła kampania reklamowa Antyradia. Reklamy stacji pojawiły się w prasie, metrze warszawskim, na środkach komunikacji miejskiej oraz wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 6.03.2009VisionConsultingGroup z firmą Castrol oraz PZU7 marca agencja VisionConsultingGroup ponownie zaprosi grono kobiet biznesu i mediów na bezpłatnie spotkanie „Z kobietą bezpiecznie na drodze”.
0 1 0 0 0 6.03.2009Rusza kampania wiezrunkowa marki RigipsPierwszego marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips. Za opracowanie strategii i implementację kreacji odpowiada Agencja Reklamowa Effectica i Effectica Direct.
0 1 0 0 0 6.03.2009Marketing & Communications Consultants realizuje kampanię dla FalvituRusza kampania Falvitu – produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications Consultants, która po ubiegłorocznych działaniach PR staruje z kampanią zintegrowaną dla tej marki.
0 1 0 0 0 6.03.2009Polski student zarabia w dolarachJuż w najbliższą sobotę - 7 marca 2009 roku w Warszawie odbędą się Targi Camp America. Wszyscy studenci, którzy zdecydowali się na pracę w wakacje na terenie Stanów Zjednoczonych za pośrednictwem międzynarodowego programu studenckiej wymiany kulturalnej Camp America, mogą tego dnia osobiście wybrać amerykański ośrodek rekreacyjny, w którym podejmą zatrudnienie. Tegoroczne Targi zgromadzą przedstawicieli ponad 20 amerykańskich ośrodków wypoczynkowych i obozów letnich, głównie ze wschodnich stanów USA.
0 1 0 0 0 6.03.2009Dobrze dobrana muzyka sprzedajeWłaściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
0 1 0 0 0 6.03.2009Agencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Totolotek SADo grona klientów agencji Euro RSCG Sensors dołączyła spółka Totolotek SA, której głównym przedmiotem działalności są zakłady sportowe.
0 1 0 0 0 6.03.2009BTL Point Group dla BOŚAgencja BTL Point Group przygotowała kampanię „Na Dzień Dobry” dla Banku Ochrony Środowiska. Kampania BOŚ potrwa do końca marca.