0 1 0 0 0 6.02.2009Freakonomia. Świat od podszewkiFreakonomia stanowi pierwotny sens ekonomii: badać prawdziwe motywy ludzkich zachowań i pokazywać,dlaczego ludzie robią to, co robią.
0 1 0 0 0 6.02.2009Adv.pl inwestuje w komunikację off-lineAgencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio usług o rozwiązania z zakresu komunikacji off-line. W tym celu zamierza powołać nowy biznes działający w ramach struktury Grupy Adv.pl.
0 1 0 0 0 6.02.2009Kryzys zaufania na świecie – wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009Poziom zaufania do rządu wzrósł w Polsce od zeszłego roku z 11% do 33%. Biznesowi nadal ufa 47% respondentów. Na tle społeczeństw europejskich Polacy wykazują mniejszą przychylność do interwencjonizmu państwa w gospodarkę. Takie wyniki, w odniesieniu do Polski, przynosi dziesiąta edycja ogólnoświatowego badania Edelman Trust Barometer, które sprawdza poziom zaufania liderów opinii do firm, instytucji i mediów.
0 1 0 0 0 6.02.2009GPD Advertising dla AvikoZ początkiem lutego ruszyła nowa kampania billboardowa marki Aviko, przygotowana przez agencję GPD Advertising.
0 1 0 0 0 5.02.2009Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesieTrudno sobie wyobrazić skuteczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, nie akcentującego wyraźnie swoich działań za pomocą wizualnych atrybutów, komunikatywnych przekazów i nie posiadającego wykształconego kanonu zachowań pracowników. Stąd inicjatywa kompleksowego opracowania zagadnienia.
0 1 0 0 0 5.02.2009Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii EuropejskiejZainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.
0 1 0 0 0 5.02.2009Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktykówOd WydawcyZanim powstała ta książka, zastanawialiśmy się, dlaczego warto ją napisać? Odpowiedź była jedna. Takiego wydania na polskim rynku nie ma i tylko doświadczeni szefowie firm PR są dziś w stanie taką książkę napisać. Wszyscy zgodziliśmy się, że wiedzy wynikającej z wieloletnich doświadczeń profesjonalnego uprawiania public relations - umiejętności zweryfikowanych na rynku - nie powinno się zachować tylko dla siebie. Przybliżenie tej wiedzy Czytelnikowi może posłużyć całemu sektorowi komunikacji społecznej, bo profesjonalizm i efektywność usług PR muszą być celem wszystkich zajmujących się tym niezwykle pięknym acz trudnym rzemiosłem. Wiele ciekawych i wartościowych wskazań znajdą w niej zarówno mający już pewne doświadczenie praktycy PR, jak i młodzi adepci, którzy z tym zawodem chcą związać swoją przyszłość.
0 1 0 0 0 5.02.2009Organizacje skuteczne w sprzedaży. Jak zdobyć przewagę nad konkurencjąNastępna fala w sprzedaży globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.
0 1 0 0 0 5.02.2009Reebok promuje nową linię produktów „On the Move”Reebok wkrótce rusza z kampanią reklamową, wdrażającą nową globalną strategię marki Reebok. Zakłada ona powrót marki do pozycjonowania z lat osiemdziesiątych.
0 1 0 0 0 5.02.2009On Board PR i Poland Monthly o wizerunku polskich miastW ramach współpracy nawiązanej z miesięcznikiem Poland Monthly, On Board PR przygotuje analizę wizerunku największych miast Polski, której wyniki będą prezentowane podczas cyklicznych spotkań inwestycyjnych.