0 1 0 0 0 4.02.2009Castrol klientem Havas Sports & EntertainmentHavas Sports & Entertainment nawiązał stałą współpracę z firmą Castrol. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy w obszarze sponsoringu i akcji CSR.
0 1 0 0 0 4.02.2009Agape rozpoczyna współpracę z Sysmex PolskaAgape przygotowuje magazyn Sysmex Vision dla klientów Sysmex Polska: szpitali, laboratoriów analitycznych i diagnostycznych, ośrodków klinicznych oraz przedstawicieli medycznej kadry naukowej.
0 1 0 0 0 4.02.2009Tetra Pak dołącza do IAA PolskaW styczniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Tetra Pak.
0 1 0 0 0 4.02.2009Rusza nowa kampania wizerunkowa marki PrincessaRusza nowa kampania reklamowa Princessa – „Akademia Codziennych Przyjemności”. Pierwszym jej etapem jest nowy spot wizerunkowy skierowany głównie do kobiet.
0 1 0 0 0 4.02.2009Amako dla firmy StellarKrakowska Agencja Reklamowa Amako zdobyła budżet firmy Stellar na rok 2009. Wrocławski deweloper należący do międzynarodowego koncernu Stellar Holdings powierzył Amako budowanie swego wizerunku na rynku dolnośląskim i promowanie swojej inwestycji mieszkaniowej o nazwie Ogrody Grabiszyńskie. Właśnie wystartowała kampania outdoorowa inwestycji.
0 1 0 0 0 4.02.2009Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania MediówInstytut Monitorowania Mediów został wyróżniony tytułem „Diamentu Forbesa” w tegorocznym rankingu miesięcznika Forbes. Analitycy i eksperci wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet zaliczyli Instytut do grona przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość.
0 1 0 0 0 4.02.2009PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w PolsceZmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.
0 1 0 0 0 4.02.2009Międzynarodowy Tydzień NetworkinguW dniach 2-13 lutego odbędzie się cykl spotkań w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu. Organizatorzy MTN za główny cel wyznaczyli sobie podniesienie świadomości społecznej na temat roli, jaką odgrywa networking w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.
0 1 0 0 0 4.02.2009Pierwszy Kanton już w WarszawieW środę 4 lutego odbyło się w Warszawie uroczyste otwarcie chińskiej restauracji Kanton. Właścicielem lokalu jest Tomasz Plebaniak – założyciel i prezes sieci Dominium Pizza.
0 1 0 0 0 4.02.2009Convector Development kończy kampanię prasowąDobiega końca kampania reklamowa krakowskiego dewelopera Convector Development, nawiązująca do ogłoszonego przez firmę z okazji 10-lecia Dekalogu Dobrego Dewelopera.