0 1 0 0 0 27.01.2009Europlant PhytoPharm z On Board PREuroplant Phytopharm rozpoczyna drugą edycję kampanii „Fitoterapia – uznana gałąź współczesnej medycyny”. Za realizację programu edukacyjnego odpowiedzialna będzie firma On Board PR.
0 1 0 0 0 27.01.2009Amako zamyka w jednym albumie trzy jubileusze Tele-Foniki KableNa jubileusze trzech zakładów produkcyjnych Tele-Foniki Kable S.A powstał specjalny album opisujący historię fabryk: w Bydgoszczy (85-lecie), w Krakowie (80-lecie) i Szczecinie (50-lecie) oraz sylwetki tworzących ich historię pracowników.
0 1 0 0 0 27.01.2009MMT Management dla Heritage FoundationAgencja MMT Management podjęła współpracę z Heritage Foundation przy realizacji spotkania International Leaders Summit - Warsaw Economic Roundtable.
0 1 0 0 0 27.01.2009Końcówki, które budują wizerunekOdpowiednio dobrana domena internetowa wykorzystywana jest coraz częściej w celu budowania wizerunku, który wyróżnia daną firmę na tle konkurencji. Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym błysnąć oryginalnością w szarym tłumie typowych adresów internetowych, jest wybór końcówki, która jednocześnie stanowić będzie naszą branżową wizytówkę.
0 1 0 0 0 27.01.2009Mmd Firmą Doradczą Public Affairs Roku w Regionie EMEAFirma Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants została wybrana Firmą Doradczą Public Affairs Roku 2008 w Regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Azji) przez The Holmes Report.
0 1 0 0 0 27.01.2009Teleinvention stworzy nową platformę komunikacyjną dla Grupy Kapitałowej Unima 2000Spółka Teleinvention, należąca do grupy kapitałowej Unima 2000 uzyskała unijne wsparcie i pozyskała środki finansowe w ramach Programu Operacyjnego: Innowacyjna Gospodarka , działanie 8.2 „Wspieranie, wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B”.
0 1 0 0 0 27.01.2009!BuzzPR w filmowym klimacie DeLordZ początkiem stycznia br. do grona klientów !BuzzPR dołączyła firma DeLord. Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za działania komunikacyjne w zakresie kompleksowej obsługi PR.
0 1 0 0 0 27.01.2009Bed&Breakfast dla marki WyborowaAgencja Bed&Breakfast, należąca do Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego, znalazła się w finale przetargu na stworzenie kampanii wizerunkowej dla marki Wyborowa.
0 1 0 0 0 27.01.2009Papierowe tendencje i Rosja z drugiej ręki – Ekofashion Weekend 2009Nie można pozwolić, by wartościowe tendencje w modzie znikały zbyt szybko. Cały krakowski Ekofashion Weekend 2009 zorganizowano po to, by zachęcić do mody z recyklingu i kreatywnego podejścia do używanych ciuchów oraz uwrażliwić na segregację śmieci. Było i awangardowo i edukacyjnie. A wszystko po to, by styl eko nie przeminął jak chwilowy trend.
0 1 0 0 0 27.01.2009Devizion dla sieci restauracji Captain OlsenAgencja reklamowa Devizion opracowała kreację dla nowej sieci restauracji fish & chips Captain Olsen.